Baby 10 mnd koorts, help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boordevol, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sjonge, dan is het een flinke, als ie daar niet om huilt! :$
    Thirza heeft heel erg veel oorontstekingen gehad, (uiteindelijk ook buisjes), maar die brulde alles bij elkaar dan :(
    Maar daarmee was idd altijd beleid als het na 3 dagen niet opknapte, een AB-kuur.

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Hahahaha ze was echt verbaasd. Want in het begin vroeg ze huilt ie. Eh nee alleen als ik hem neerleg. Hij wil gewoon de hele tijd vast worden gehouden en in mijn armen slapen. En daar was ie gewoon aan het spelen (zul je net zien).

3. raspberry

O, ja, als je hem neerlegt en ze huilen, dan is dat op zich wel een duidelijk signaal.... dan zijn dat meestal ofwel oren, ofwel maagzuur/voeding/reflux.... :(

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Rozemarijke, hij doet dat altijd dus dat is eigenlijk niks nieuws/ alleen kreeg ik hem wel vaak snel rustig en nu niet maar dat leek me logisch met koorts en lamlendig voelen

Ik was helemaal vergeten dat de huisarts het had over 4 z per dag neusspray gebruiken. Moest jij dit ook?

Begrijp alleen de diarreeluiers niet icm oorontsteking. Of dat is van de tandjes want het ziet er wel zo uit als tandjespoep. Alleen is het erg groen en daar denk ik ook de reden van Het overgeven te hebben gevonden. Hij drinkt zooooveeeeel bij me. Volgrns mij gewoon te veel.

5. raspberry

Doorkomende tandjes gaan vaak gepaard met een virusje en dan hebben ze ook snel een oorontsteking te pakken. En dan heb je dus idd en de oren, en de tandjes en de diarree en het overgeven... :(
    Te veel drinken bij jou kan niet, maar hij zoekt ws troost. Lekker bieden hoor! Als dat helpt, mag dat nu lekker even en BV bevat stoffen die de diarree weer tegen gaan, (BV werkt beter dan ORS!), dus daarvan knapt hij ook het snelste weer op.
    AB is trouwens een enorme aanslag op de darmen en kan het groene en de diarree ook verklaren.

Neus sprayen bij oorontsteking is idd erg belangrijk, omdat oorontsteking ontstaat omdat er rommel achter de trommelvliezen blijft zitten. Dat gaat normaal via de neus eruit, maar als ze vol zitten, lukt dat dus niet en gaat de troep zich ophopen. Dan helpt neusspray dus om de boel toch zo open als mogelijk te houden!

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Nou zijn we een week verder sinds die eerste dag koorts. Donderdag dus begonnen met de ab kuur. Volgende dag vrijdag had hij alleen nog verhogig dus verder niet meer getempt. Hij speelt ook gewoon weer en is bijna helemaal zichzelf. ALLEEN sinds zaterdag is niks goed lijkt het wel. Zeurt en jankt veel. Maar duidelijk niet van de oorpijn denk ik. Zou hij zo gewend zijn dat hij de hele week werd gedragen dat hijdat nu weer wil? Hij slaapt nu gewoon weer zoals normaal en eet weer en speelt alleen zeurt echt ontettend veel. Om gek van te worden hihi. Al is alles beter dan zo ziek natuurlijk. Hij heeft nog steeds 3 a 4 diarreeluiers per dag alleen de eerste paar dagen roken ze echt zuur en nu niet meer. Dus toch geen tandjes? Pff vind dit ook erg vermoeiend.

7. raspberry

Die diarree kan goed van de AB komen, dat is nogal een aanslag op je darmen... :(

En dat jengelige zal goed kunnen zijn van weer even wennen om zichzelf te moeten vermaken. Met 10 mnd beginnen ze echt wel en beetje door te krijgen dat dat ook werkt om je zin te krijgen, dus dat is dan vaak weer even doorbijten... ;)

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ahhh oke, het ziet er echt uit als tandjespoep alleen ruikt het totaal niet zo. Heeft bijna geen geur.

Hahaha ja dat geloof ik best. Zijn broer van drie zegt net ik ben moe van zijn gehuil haha. Als hij zijn zin krijgt is hij stil maar pak je maar even iets af of laat hem los en hij jankt en zeurt en gaat dan ff spelen voor een paar seconden en dan weer zeuren terwijl hij juist echt uren kon spelen.

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Jeeeej voelde net een nieuw tandje :). Dus toch. Dat maakt het weer wta makkelijker als het een duidelijke reden heeft.

Deel Deze Pagina