Is dit doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megamuts, 16 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ons manneke slaapt sinds anderhalve week door of ja of dit doorslapen is? Hij krijgt rond 23:00u zijn laatste fles en dan rond 6u weer maar tussen door moet ik er 2 á 3x uit om zijn speentje tegeven, dit doe ik omdat hij anders zichzelf helemaal wakker huilt. Met het speentje slaapt hij zo goed als verder. En soms kunnen we het met het speentje rekken want dan is hij te vroeg wakker.

Kan ik dit doorslapen noemen?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja dit kun je doorslapen noemen :)

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Als een babytje in de nacht langer dan 5 uur achter elkaar slaapt noem je het doorslapen... :D Dus dit is doorslapen.. :)

Ik heb er bij Jelle ook heel lang uitgemoeten voor zijn speentje, sinds hij hem zelf kan pakken is dat gelukkig over.. :)

4. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ja, hoor dat noemen ze wel doorslapen, alleen kun je zelf nog neit echt doorslapen. Die kleine van ons slaapt vanaf het begin van 23.00 uur t/m 4/5 uur, sinds 3 weken van 23.00 uur t/m 6 uur/ half 7 en sinds 2 dagen van 23.00 uur t/m 7.30/8.00 uur. Zonder onderbreking, ze heeft ook geen speen. Dat is echt heerlijk. Als ze wakker wordt dan geven we haar de fles op bed bij ons en dan slaapt ze weer 3/4 uur verder. Zalig!

5. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Het is wel fijn als je babytje doorslaapt, zonder afhankelijk te zijn van je speentje [Talitha15].

Helaas is dat bij jou nog niet het geval [megamuts] Maar... er komt een moment dat je er niet meer uit hoeft voor het speentje, omdat je kindje het zelf in zijn mondje kan stoppen. En da's best ook een grappig gezicht hoe hij dat met zijn handjes voor elkaar krijgt.

6. ImmieY

ImmieY Lid

11 dec 2006
    64
    0
    0
    GastOuder.. & Fulltime Mamma
    Capelle a/d ijssel
    DamianO slaapt van 8 tot 8 :O

7. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Dan heb jij even mazzel. Lekker hoor. Nou ik moet daar nog even op wachten hopelijk duurt dat niet zolang meer maar dan mag ik er nog uit voor zijn speentje. Ach ja ik ben allang blij dat hij niet meer om 4u zijn fles nodig heeft.

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    sven sliep eerst ook alleen maar door als ik rond 4 uur een paar keer een speentje gaf. nu heb ik al 3 nachten doorgeslapen zonder dat hij een speentje wilde, hij knabbelt op z'n vuistjes ;) ook dat verdwijnt vanzelf.

9. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Absoluut doorslapen!
    Hier begint het ook al te komen dan. Rond 23.00 uu laatste fles, en slapen tot 5 uur. Even een half uurtje voeden en dan weer lekker verder slapen. Ik mag niet klagen over mijn nachtrust :)

Het inslapen is ook lastig, ivm de kwestie met het speentje. Somns wel 5 keer naar boven om hem terug te geven tot ze echt goed in slaap is. Als ze snachts eenmaal slaapt, en in een diepe slaap is en het speentje heeft uitgespuugd en verder slaapt, dan leg ik hem ook weg.

Met hoe oud kunnen ze zelf het speentje pakken..?

10. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ha mazzelaars,
    onze fleur die slaapt nog niet door en wil nog een fles 'snachts om een uurtje of 4. Maar ach hoort erbij en ook voor ons zal het eens komen dat ze doorslaapt!

liefs

11. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ons manneke slaapt nog niet zo heel lang door, vanaf eind januari. En soms had hij om 4u zijn flesje wel nodig en soms ook niet. En het gaat steeds beter. Vannacht heeft hij geslapen tot half 6 aan een stuk. Toen heb ik hem zijn speentje gegeven en hij werd om 7u wakker. Gaat de goede kant op!

12. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    mijn zoontje kan wel zelf zijn speen in zijn mond doen alleen doet hij niet 's nachts...:(

13. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Wij zijn nu aan het proberen om Elian om de vier uur te laten eten want nu komt hij nog om de drie uur en duurt het een eeuwigheid voordat hij weer slaapt vanwege spugen en krampjes. Vannacht heb ik denk ik 3 uur geslapen, alles bij elkaar. Van 3 tot half 7 hebben we met hem opgezeten vanwege darmkrampjes... Ik zal zo blij zijn als hij uberhaupt vier uur na elkaar kan slapen... :(

Deel Deze Pagina