Het is goed te doen hoor met een kleintje op vakantie mijn zoontje is weliswaar 17 maanden maar ik zie hier veel stelletjes met kleinere babies. In mijn geval is het een kindvriendelijk hotel. Er staan kinderstoelen in het restaurant en bedje in kamer. Verder laat ik mijn mannetje niet in het zwembad zwemmen , maar dat is meer omdat er een pivestrandje is waar hij lekker in het zand kan spelen. Ik heb eigen potjes meegenomen ondanks dat het all inclusive is. Op deze manier werkt het voor mij. Ik zou het zeker aanraden. Mijn zoontje vind het geweldig hier, dat had ik hem niet willen onthouden. succes met je keuze!!
Nee, maar het wordt wel aangeraden in te enten tegen geelzucht: TravelClinic vaccinatie inentingen: Turkije Ik ken iemand die ziek is geworden van het eten van een buffet in een all-inclusive 5 sterren hotel. In sommige landen gooien ze enorm veel chloor e.d. in het zwembad of het is weer te vies, dat soort spookverhalen hoor je altijd wel. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en goed opletten.
Zogelukkig wat vreemd daar hebben ze bij de GGD bij mij niks over gezegd! Hepatitis A is pas bij kinderen vanaf 1 jaar! Die vaccinaties werden overig voor 2008 pas bij kids vanaf 5 jaar gegeven... De enige reden dat ze hem nu bij kinderen vanaf 1 jaar geven is omdat ze dan de hepatitis niet door kunnen geven aan ouderen. Kleine kinderen worden niet echt ziek ervan, krijgen 'slechts' griepverschijnselen... Vandaar dat ik ervoor gekozen heb, in overleg, mijn zoon niet te vaccineren tegen hepatitis A (aangezien wij zelf ook de vaccinatie niet gehaald hebben)
Ik zou het zelf ook niet doen hoor, het is een aanrader, maar als je goed oplet en geen ongewassen rauwe groente e.d. van een buffet of markt eet, dan komt het wel goed. Degene die ik ken was een gezonde sterke jonge kerel en die had alleen bij het hotel gegeten.
Hepatitis A mag idd nog niet bij kinderen jonger dan 1 jaar. Wij gaan van de zomer naar Centraal Azië en laten onze zoon ook niet enten tegen hep. A.
Ik zou hem gewoon meenemen. Ik ben vannacht terug gekomen van 2 weken Turkije en het ging perfect. Vorig jaar ook geweest toen was ze ruim 5 maanden en ook echt geen 5 sterren gebeuren bij ons. niets aan de hand! lekker genieten met je kleintje!
Ik zou je kind meenemen of als je dat echt neit ziet zitten thuisblijven. Vakantie zonder je kind is wat mij betreft not done. Onze dochter is met 3 maanden, met 11 maanden, 14 maanden en met 17 maanden meegegeaan en alle keren is dat prima bevallen
Echt niet dat wij zonder onze dochter op vakantie gaan. Het zou niet eens bij ons opkomen. Als je er zo aan toe bent en perse weg wilt, zou ik een lokatie kiezen waar ik haar wel met een gerust hart mee naar toe zou kunnen nemen. En als je wel al geboekt hebt, zou ik hem lekker gewoon meenemen en qua eten wat bv bedorven zou kunnen zijn, dan geef je hem lekker 10 dagen een potje! Gewoon je gezonde verstand gebruiken, maar een vakantie zonder onze dochter NO WAY!
Ik zou mijn kind meenemen. Persoonlijk vind ik een kind van 10 maanden veel te jong om zo lang zonder zijn ouders te zijn.
Meenemen! Wij zijn net terug met ons boefje van net 1 jaar, en hij heeft het heerlijk gehad. Het was allemaal heel netjes in hotel en hij heeft alles gewoon meegegeten en lekker gezwommen enz,totaal geen problemen gehad!