Baby 10 weken drinkt onrustig aan de borst help!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door grootstewens, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ga even mijn hart luchten en hoop dat jullie me kunnen helpen vast wel
    Mijn zoontje is vandaag 10 weken en borstvoeding ging/ gaat op zich prima...Sinds een paar dagen ben ik bezig om wat meer ritme enz aan te brengen in de dagen (boek regelmaat en inbakeren), boven slapen ipv beneden en ik wikkel hem in een doek, hij lijkt hier veel rustiger van te slapen, eerst sliep hij overdag heel erg weinig en das nu al stukken beter.
    In de nacht slaapt ie ongeveer 5 uren door (soms meer soms minder...)
    Nu heeft ie sinds een paar dagen lichte verhoging (rond de 3 En hij kwijlt al sinds een paar weken...niet steeds maar als ie in de box op de buik ligt dan vooral...in zijn mond lijkt het net of zitten er onderin 2 witte puntjes je kunt ze nog niet voelen...En hij krijgt wat uitslag op zijn gezicht (vrij droge, ruwe huid)
    Als ik hem nu ga voeden drink ie even gulzig, en daarna laat ie steeds los en schud met zijn koppie, maar hij kan in een paar minuten de borst toch niet leeghebben? Waar zou dit nu door komen, en is het ook verstandig dat ik de borsten dan nakolf? Het moet niet zo zijn dat doordat hij nu niet goed drinkt, dat de melkproductie terugloopt...En krijgt hij nu wel genoeg?Heel wat vragen ik hoop dat jullie me kunnen helpen Groetjes Bianca

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik denk dat hij zich toch niet helemaal lekker voelt. goed de koorts in de gaten houden en veel knuffelen als hij echt te weinig drinkt naar je mening even advies vragen.

wat betreft je borstvoeding. ik denk dat ik die wel zou nakolven. wil hij helemaal niet meer drinken kun je als noodmiddel altijd nog borstvoeding uit een flesje gaan proberen. je moet toch wat he. en buiten dat krijg je denk ik ook teveel stuwing anders. ik weet niet zeker hoor maar dat stel ik me zo voor.

sterkte!

3. grootstewens, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

Deel Deze Pagina