Alpro soja chocolademelk

Discussie in 'Voeding' gestart door Noofie, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noofie

Noofie Lid

17 jan 2011
    37
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 12 maanden is een slechte drinker. Koemelk lust ze (nog) niet en opvolgmelk gaat er ook steeds minder goed in. We geven haar 's ochtends en 's avonds expres veel pap. Dit gaat er nog redelijk in en zo krijgt ze op een dag toch genoeg vocht. Ander drinken zoals water, thee of verdund sap is namelijk helemaal een ramp..Vaak zitten we door de pap wel iets boven de aanbevolen 300 cc aan zuivelproducten. Nu drink ik zelf vanwege een allergie soja producten. Laatst mocht ze een slokje van mijn chocolademelk hebben. Ze vond het heerlijk! Nu zou ik het haar wel wat vaker willen geven, maar ik weet niet of het wel gezond is voor een dreumes. Ik ben niet zo voorstander van zoete drankjes, maar de chocolademelk van Alpro is minder zoet dan gewone chocolademelk. Wie weet dit?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Niet zo gezond ivm de suiker.....

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

vanaf 12 mnd mogen ze alles mee eten en drinken,behalve cola en koffie natuurlijk. Volgens ka zit overal suiker in. Je poetst toch goed haar tandjes? Dan is het geen probleem. Anders zal je helemaal niks meer mogen geven en als je lightprodukten gaat geven dat is vele malen slechter. Ik geef haar nu sinds gisteren alpro soya kidsmelk van 1-3 jaar en daar zitten ook suikers in,maar dat zit ook in opvolgmelk. Dus ik zeg gewoon geven. Kindjes hebben ook suikers nodig voor hun energie. En vanwege dik worden zeggen sommigen nee, haha nou mijn dochter moet nog 2 kilo aankomen dus ik geef het gewoon. Ik poets 3 keer pd haar tandjes.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Tsja er zit suiker im maar dat zit ook in diksap/appelsap. Met mate is 't geen probleem denk ik.

5. Noofie

Noofie Lid

17 jan 2011
    37
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt! Dan geef ik het haar af en toe.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    mijn zoontje drinkt graag rijstemelk, is zonder suikers en wel calcium, en melk als ik er een scheutje vers vruchtensap dooor doe.

Deel Deze Pagina