veel ziek, weinig eten (11 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natim, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natim

natim Nieuw lid

10 aug 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ons dochtertje is de laatste maanden veel ziek geweest, elke keer verkoudheid met koorts. luchtweg infectie, veel snot, veel hoesten. tot een half jaar at ze heel erg goed en kwam ze lekker aan, de laatste maanden (nu is ze 11 maanden) eet ze heel erg weinig, ze krijgt nog 3 flessen per dag maar die gaan zelden op. Elke keer als ze weer wat opknapt gaat het eten wat beter, en een paar dagen later is het weer zover. Ze spuugt en kokhalst veel, vaak ook met slijm erbij. Verder is ze tussendoor wel vrolijk. Nu heb ik wel eens wat gelezen dat het aan de neus en keel amandelen kan liggen. Herkent iemand dit? Of hier ervaring mee?

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Zit ze op een kdv? Mijn zoontje kwakkelt ook sinds november maar die zit op een kdv en het is deze winter echt heftig geweest met de virussen!

3. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ik herken t wel n beetje. Hier ook 11 mnd. Alleen eet ze wel goed. Maar veel verkouden, laatste 2 mnd al 3x koorts...
    Ze zit op n kdv, en daar hebben veel kindjes het.
    T is heftig deze winter!

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Had ik zo kunnen schrijven al is onze dochter wat jonger. Slaapt al 3 maand niet meer door, veel koorts, verkouden, slecht slapen en eten. Hoop dat het snel beter weer is.

5. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Hier ook zo. Ze zijn nu gecorrigeerd 11 maanden en de laatste maand steeds ziek geweest met koorts, overgeven, heeeel veel snot en heeeel veel hoesten. Ook sinds dat ze naar het kdv gaan. Ik denk dat het hier niet met keel/neus amandelen te maken heeft maar gewoon met het griepvirus. Sinds een weekje zijn ze weer aan het opknappen en goed aan het eten.. ik hoop dat het ergste achter de rug is. Als je je zorgen maakt, misschien even naar de huisarts gaan?

6. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Herkenbaar en vervelend inderdaad. Telkens als ik een paar dagen denk dat m'n dochter is opgeknapt begint het gekwakkel weer opnieuw, ze raken het zo moeilijk kwijt. Ik ben zelf pas bij de huisarts geweest en die zei dat babies tot een maand of zes nooit wat hebben en dan begint het. Dan pikken ze haast alle virussen op die er zijn.

Maar ik kan jouw kindje moeilijk dezelfde stempel geven, dus misschien inderdaad even een dokterbezoekje?

Verder heeft het slechte eten en fles niet leegdrinken bij ons te maken met tandjes. Blijkbaar voelt het eten en drinken niet echt comfortabel voor m'n meisje als tandjes doorkomen. En dat is nu bijna continu...

7. Veera

Veera Niet meer actief

Hier ook (10,5 maanden) sinds ze naar het kdv gaat. Ik geloof dat haar verkoudheid nu chronisch is geworden ofzo, werkelijk ;) ze hoest soms tot overgeven aan toe, snot stroomt eruit. Plus er komen weer tandjes aan. En dit is al minstens 6 weken geleden begonnen
    Verder hartstikke vrolijk hoor, maar vervelend is t wel.. Ik ben blij als t weer voorjaar en zomer is

Deel Deze Pagina