Ik ben op een gegeven moment wel om 23.00 uur een droomvoeding gaan doen toen ze de nacht bleef komen. Dus al slapend drinken. Dat werkte voor ons super! De rest gewoon op verzoek.
mmh ja volgens de richtlijnen wel ja, maar ieder kind is anders, en op een ander moment toe aan minder voeding, minder slaap en ontwikkelen zich anders.. wat zegt je gevoel? waar voel je je het beste bij, ga dat uitproberen.. kijken wat je kind daar op laat zien, ze geven het wel aan..
Je kan toch 's nachts wel een flesje met 30 of 60cc geven? Ons zoontje kwam ook elke keer om 4u voor zo'n klein flesje. Op een gegeven moment als ze wat meer voeding overdag krijgen, laten ze dat nachtflesje wel vallen. Misschien heeft ze toch nood aan een beetje meer voeding?
Mijn dochter heeft een poosje hetzelfde gedaan. Sliep van plus minus s avonds 8 tot s morgens 6. Kreeg dan een fles om vervolgens weer lekker verder te tukken en mama ook. Bij komend voordeel dat ik ook nog even terug kon . Heb er nooit zo moeilijk overgedaan.