Hoi mama's Dochterlief slaapt overdags zo vreselijk slecht. Om 7,30 a 8.00 word ze wakker. Dan gaat ze om 10 weer naar bed met bv. Dan probeer ik haar weg te leggen slapend. En wat gebeurt er. Mevrouw is bijvoorbeeld nu na 5 minuten klaar wakker en brabbeld de boel bij elkaar. Voorheen gaf ik de borst er dan bij en sliep ze moeilijk verder. Maar ik wil haar niet elke keer de borst geven om te gaan slapen wat nu wel zo is. Niemand krijgt haar in slaap en dat is lastig en niet gezond dat ze zo weinig slaapt. Het is een keizersnede kindje en ik weet dat die wat lastiger slapen dus ik ben al bij de homeopaat geweest.maar dat duurt ook even voor het eventueel werkt. Inbakeren helpt amper. In mijn bed naast mij leggen is ook niet altijd een sucses. Haar de eigen slaapje aan laten geven dan zit ik met een kindje dat vrijwel de hele dag wakker is. Beetje aanrommelen in bed ( zij) dan word ze kwaad en gaat heel hard huilen. Ik wil niet meer draagdoek slapen want daardoor is ze lastig in de kinderwagen. Wilt ze bijna niet net als maxicosi. En ik vind haar nu wel groot genoeg om in de bed te laten slapen ze is 5 maand. Speentje wilt ze niet. Zeggen dat ze moet slapen dan gaat ze vrolijk ouwehoeren met mij en dan weet ik dat niet werkt en pak haar maar uit bed en dan probeer ik het smiddahs weer. Dan slaapt ze wel beter gelukkig. Maar ik wil gewoon dat ze beter gaat slapen want ze woord ook vervelend ervan wat lochies is. Hopelijk zijn er tips Sprong hebben we al gehad. We wachten op de nieuwe
Mijn zoontje sliep eerst overdag amper, maar gaat het super. Heeft ze een speentje? Mijn zoon wil altijd een speen in bed met een zacht knuffeldoekje eraan die hij op zijn gezicht legt, dan is hij zo vertrokken. Ook moet ik, nadat ik hem in bed heb gelegd, meteen weglopen. Als ik blijf, gaat hij liggen lachen en miepen. Ook let ik goed op de slaapsignalen, die zijn hier wrijven aan oortje en ogen, beetje zeuren en wegkijken. Als je het op het goede moment doet scheelt dat ook een hoop.
En op haar buik slapen? Een speentje? Een knuffeltje erbij? Zwlf in slaap laten vallen, dus niet dmv voeding in slaap vallen en dan weg leggen oid?
Grappig, hier precies hetzelfde. Eerst sliep hij nauwelijks overdag en ook heeeeel vaak wakker 's nachts. Nu met speen en knuffel op zijn gezichtje zo in dromenland!