Baby 10 weken, waar laten slapen overdag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shiela88, 4 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    Wij hebben een zoontje van 10 weken. Vanaf week 3 met zn wiegje in zn ledikant laten slapen en dat gaat goed. Komende week ga k hem over doen in zn ledikant, want hij gaat eind vd maand al wennen op het KDV. En daar ligt hij in een ledikant. Wij houden het donker op zn kamertje en dat werkt goed. Hij slaapt in de kinderwagen hazenslaapjes en beneden is het voor hem veel te druk. Dus hij ligt eigenlijk altijd boven te slapen.
    Wat betreft de speen: DE tip: leg een Spuugdoekje opgerold er overheen, lakentje er overheen en hij valt bijna niet uit. En ja doekje ligt weleens op zn hoofd, maar daar stikken ze echt niet van. Er zijn zelfs baby’s die alleen maar met een doekje over hun hoofd kunnen slapen.

2. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Mijn dochter sliep vooral in haar wieg, maar ze huilde in het begin veel, dus ik moest haar echt rust en regelmaat bieden en inbakeren. Dit gaf haar rust.
    Mijn zoontje sliep overal. En na een paar weken ben ik hem wel telkens in zijn wiegje gaan leggen, omdat hij wakker werd beneden van mijn dochter die speelde.

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Dat is niet waar. Er overlijden zeker wel baby's aan verstikking of rebreathing.

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Zoontje 4 maanden leg ik sinds een week overdag boven in de co-sleeper (wieg).
    Onder slaapt hij slecht, zeker als grote zus thuis is van school..

Een zo speentje heeft hij wel maar hij kan er goed zonder slapen ook. Er hangt een tutdoekje aan dat ik tegen hem aan prop.

Deel Deze Pagina