Dag van de Pedagogisch Medewerker - Wat is een leuk kleinigheidje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kramertje, 29 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

Wij kregen een berichtje van de oudercommissie van het kdv waar ons zoontje op zit dat het 21 september dag van de pedagogisch medewerker is. Namens de oudercommissie wordt er aan iedere leidster een bedankje uitgedeeld. De verdere boodschap is dat als je het leuk vindt, je ook zelf nog iets mag doen.

Nu vind ik het wel leuk om dit jaar wat leuks te doen voor de leidsters van mijn zoontje, omdat het ook de laatste jaar voor hem op deze groep is en zij echt zoveel als mogelijk aan de behoefte en wensen van de kindjes proberen te handelen.

Ik wil ze dus heel graag bedanken namens ons en namens mijn zoontje.
    Hebben jullie leuke ideeën wat te geven of ben je zelf leidster en wat zou je dan leuk vinden om bijvoorbeeld te krijgen?

Ik dacht zelf aan een leuk thee pakket met een lekkere doos Merci en daarbij een leuk persoonlijk kaartje met een zelf gemaakte tekening van mij zoontje.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Wat je zelf bedacht hebt is al top! Zou ik heel blij mee zijn.
    Wat ouders hier ook wel eens doen is een cadeau voor de opvang. Dus een knutselpakket, een mooi voorleesboek oid.
    Maar het kan zijn dat ouders op een kdv dat minder leuk vinden als cadeau omdat daar de organisatie daar natuurlijk betaald voor die spullen, en ik moet dat als gastouder zelf betalen.

Kramertje vindt dit leuk.
  3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Dankjewel, vind jouw idee ook heel leuk, ga ik ook eens over nadenken :thumup:

tuc vindt dit leuk.
  4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Een koffie en thee pakket is altijd leuk. De chocola zou ik dan vervangen door lekkere koekjes erbij. En die persoonlijke kaart met een persoonlijk bedankje is het allermooiste wat je kunt geven.
    Ik werk in de kinderopvang en juist die persoonlijke teksten van ouders vind ik het allerminst. Daar doe je het voor dat ouders tevreden zijn.
    Chocola is lekker maar dat krijgen we zo vaak, soms ligt onze pauzeruimte vol met Chocola. Ik zou dan liever een lekker koekje met een treetje of een verwenkoffie hebben.

5. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Leuk idee! Zou daar heel blij mee zijn. Ben met alles blij of het nu een tekening is of een lief kaartje of een echt cadeau het is een teken dat ze je waarderen en dat is altijd fijn.

6. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hier sluit ik me bij aan!

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.296
    10.265
    113
    Ik heb ooit samen met onze knul koekjes gebakken. In een zakje gedaan en een tekening er bij.

Heb ook al eens een prentenboek in een van de thema's die ze doen gekocht. Bij de kruidvat zijn ze ook zeer betaalbaar.

8. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Dank voor jullie ideeën hier kan ik zeker iets mee :)

Catou vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina