Baby buiten in babybadje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mam1991, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hallo dames,

ik vroeg mij af vanaf welke leeftijd jullie je kleintje buiten in een badje deden?

Ivan heeft het binnen erg warm en dat laat hij goed merken door jengelig te worden, zodra ik een koud washandje op zijn hoofdje leg gaat hij heerlijk slapen!

Daarom vroeg ik me af of ik hem niet buiten in een koel badje zou mogen doen????
    Hij is nu bijna 9 weken oud.

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik ben.met hem in een badje gegaan toen hij 4 weken (kon zich vanaf dag1 al goed op temperatuur houden) was het was toen 30 graden binnen. Parasol boven het badje. Kleine met factor 50+ bij mij op schoot voetjes/beentjes in het water ik in een laagje water van 30cm hij vond het prachtig om zich heen kijken lekker pootje baden. helemaal erin zitten zou ik alleen doen als het heel warm is en windstil is want zon ukje koelt snel af als hij nat is en loopt snel een verloudheid op. dan moet hij ook wel wat ouder zijn, ook zou ik geen koud water of koel water hebriiken maar gewoon badtenperatuur

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Vorig jaar niet gedaan en pas dit voorjaar/zomer voor het eerst buiten in badje. En nu heeft hij zelf er ook plezier van. Vorig jaar bleef ik op dit soort warme dagen vooral binnen met baby. Alleen in de ochtend gingen we even wandelen of boodschappen doen.

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Je kunt toch je bad met standaard buiten zetten en daar iets koeler water in doen?
    Of denk ik nu te simpel...

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Om af te koelen zou ik hem binnen in een iets koeler badje doen dan normaal. En dan lekker buiten slapen in de wandelwagen.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik denk ook zo simpel :)
    Water wel niet te koud, lauw/warm maar genoeg om een beetje af te koelen

Of je nu binnen of buiten een badje geeft maakt toch niet uit, is hetzelfde, alleen is het buiten leuker voor mama en papa :p

Deel Deze Pagina