Ik ben opzoek naar een voetenzak voor in onze buggy. We hebben een smalle buggy a la Yoyo formaat. (Easywalker buggy xs) Welke voetenzak hebben jullie en raden jullie aan?
Mmm ik heb een stokke, maar nog niet in de buggy gepast. Ga dat dit weekend even doen en laat t weten. Die stokke zak is echt heel fijn en warm!
Hij zit nu nog in zijn Stokke scoot zak van vorig jaar, maar die is echt echt te klein Welke heb jij?
Aahh ♡♡ kijk m nou! Knapperd! Ik heb deze; https://www.google.nl/search?q=stokke+voetenzak&client=ms-android-hms-vf-fr&source=android-browser&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwicvLbP0fzeAhUFmbQKHXS3A50Q_AUoAnoECBMQAg&biw=360&bih=564&dpr=3#imgrc=owug8UDMmKbakM Aanzienlijk dikker maar damn ik bdn gewoon jaloers op J in dat ding. Ik neem echt aan dat deze in zn buggy ook past. Wij hebben ook een easywalker. Ik heb m trouwens tweedehands gekocht voor 45 euro. De nieuwprijs vond ik echt te gek.
Ik zat nog te twijfelen of het nog handig is om er 1 aan te schaffen aangezien hij veel loopt en met koude dagen doe ik een legging onder zijn broek, maar als ik er toch nog 1 aanschaf dan is dat die van easy walker. We hebben zelf een easywalker en de voetenzak ziet er lekker warm uit.
Wij hebben er van jollein. Was bij prenetal toen in de aanbieding voor 25 euro per zak geloof ik. Vind die zakken die bij de wagens horen ook echt belachelijk duur
Dochter hier krijgt gewoon een skipakje van de c&a aan. Zit prima en prinsheerlijk in die wagen onder t geluid van mama de dr klappertanden.