ik zelf gebruik de neocate lcp dit kost mij niks omdat ik een machteging heb van de ka. volgens mij word alles vergoed zodraai je een machteging hebt. En anders moet je het zelf betalen.
Alleen met een machtiging van ka of ha krijg je het vergoed. Vaak is hier ook een provocatietest voor nodig als 'bewijs' dat de speciale voeding echt nodig is.
Welke speciale voeding? En waarom wil je die geven? Dat zijn vragen die je verzekering je ook gaat stellen. Je hebt so wie so een machtiging nodig van een arts, en daarnaast vragen veel verzekeringen om aanvullend onderzoek.
Wij hebben nenatal van de kinderts hebben dysmatuurtje zoontje nooit gehad..hebben machtiging nu eerst zelf moeten betalen dus kunnen hem terug innen..hadden eerst recept gehad moest machtiging bij dus nu gehad..
Wow wordt dat in Nederland volledig terugbetaald? Wel netjes. In België wordt een deel vergoed, maar het blijft toch kostelijk.
Ja word hierzo gewoon volledig vergoed zodraai je de machtiging hebt. Maar idd word er dan een provocatietest gedaan.