Nou 2 gesprekken gehad met virenze hij is worden opgenomen met camera dit gaat nu besproken worden in het mdo, ze ziet dus inderdaad dingen in zijn gedrag die toch vreemd zijn vooral de emotionele ontwikkeling bv hoe hij op prikkels, druk reageert. volgende week heb b ik een afspraak met de kinderpsychiater
Is hij medisch goed gecheckt? Ook gezien door KNO? Want hier weet ik uit ervaring dat druk gedrag erg vaak veroorzaakt wordt door pijnklachten...
Met mijn zoon liep ik vanaf zijn 1ste verjaardag bij een kinderpsy. Met zijn 1 1/2 jaar werd de diagnose regulatiestoornis gegeven. Toen hij 3 was nogmaals dezelfde diagnose ( onder de 4 mag geen adhd gegeven worden) en met zijn 4de jaar toch echt de stempel adhd. Ook ik zag al heel snel dat hij zich anders gedroeg als andere baby 's van zijn leeftijd.( werkte destijds nog in de kinderopvang) Nu is hij ruim 6.5 jaar en pas nu beginnen we te denken aan medicatie. Als jij voelt dat er iets niet klopt is dat vaak ook zo maar kijk uit dat jou kindje niet de stempel krijgt terwijl hij gewoon wat drukker is. Zoals je kan lezen ben ik jaren bezig geweest en niet zomaar klakkenloos na 1 keer testen het gelijk geloofd! P.b me maar als je meer wilt weten