Hoi, Ik wilde even een positief berichtje plaatsen. Ik heb het bed aan de andere kant van de kamer gezet, getipt door een collega. Ik dacht echt: jahoor... dat zal niets uitmaken, maar ach .. het is het proberen waard. Het is nog niet helemaal goed, ze wordt nog steeds meerdere malen wakker in de avond en ook 'snachts, maar ze kan de avond meerdere keren ook zelf weer in slaap vallen en dat deed ze écht niet. Ze is niet meer zo overstuur als dat ze was. Heerlijk! De nachten gaan ook beter. Ze slaapt nog niet iedere nacht door, maar laat zeggen 2 nachten per week wel? Dat is al een hele verbetering dan gemiddeld 2 en soms wel 8 eer per nacht eruit toch? Verder gaat ze nu ook zelf over van 2 naar 1 slaapje. Ineens wil ze 's middags niet meer slapen. Ik leg haar nu steeds een kwartiertje later in bed eind van de ochtend en vandaag heeft ze zelfs van 11.00-14.00 uur geslapen. Dat ik dit nog mag meemaken. Ik weet het, het kan zomaar weer anders zijn, maar elke dag die zo gaat is mooi meegenomen. Ik hoop dat dit zich blijft doorzetten en we een meer uitgerust kindje en dus ook een uitgeruste mama krijgen hihi! Bedankt voor al het meedenken en mochten er nog tips zijn,ik hoor ze graag hoor!!