Ha dames, heeft er iemand ervaring met een baby die alleen maar gedragen wilt worden en een elektrischr wipstoel? Zou ze dan wel even tien minuten alleen kunnen blijven?
Hier heeft het niet geholpen. Maar met de zorg voor een dreumes had onze madame af en toe toch echt even 10 minuten pech. Dan maar eventjes huilen, want het leven van ons andere kind kon ik niet opeens stil zetten.
Hier heeft het ook niks geholpen, bij beide baby's niet. Mees heeft er soms nog wel in gelegen maar niet lang. Max wilde echt alleen maar gedragen worden....
Hier was een draagdoek de uitvinding, dochterlief ging al huilen als ik een poging deed haar neer te leggen. Met draagdoek kon ik wat kleine dingetjes doen en kon zij lekker bij me liggen.
Hier was het een wonder! Ze valt er zelfs mee in slaap als die wiegt, tuurlijk bijna elke baby wil de warmte, maar je leert het ze zelf aan.. Me dochter doet echt al haar eigen ding en deed dat al op een jonge leeftijd, in haar box op de buik, en schommelstoel met speeltjes, zolang je ze vast zet met de riem die erbij hoort is er niks aan de hand. Is wel even wennen voor ze
Hihi, ik moest lachen om het woord plakbaby. Krijg gelijk zo'n visioen van een babytje dat aan je vast geplakt zit als een klein aapje. Ik denk wel dat zo'n stoel helpt. De meeste baby's vinden het wel relaxed. Ik zou hem dan wel in de buurt zetten van waar je zelf bezig bent, zodat je baby je wel kan horen en zien.