Ik lees her en der dat jullie pampers ruilen zonder bon, Nu heb ik nog een stuk of 6 pakken maatje 2 waar die niet meer in past, ben aan mn laatste open pak begonnen, wel de nieuwe pakken gelukkig. Bij welke winkel kan je ze het beste ruilen zonder bon? Want heb echt een pamper tik gehad tijdens mn zwangerschap. Heb ook nog 4 oude pakken, maar die had ik voor half geld, dus die geef ik gewoon weg op de aankomende babyshowers, beetje lullig om die te gaan ruilen haha. Vind beetje zonde om die andere pakken zomaar weg te doen, dus als ik ze ergens kan ruilen, doe ik het graag. Doe ik het wel in een 1 pak of 2 pakken per keer
Hier kan het overal wel.. gewoon voor een ander pak dan he.. denk niet dat je geld terug krijgt oid..
is echt afhankelijk per filiaal en wie er staat. Bij de etos en bij de kruidvat lukt het hier soms wel en soms lukte het me niet.
Hier kan het bij de kruidvat, maar het scheelt denk wel dat ze je van gezicht kennen vaak. Ik had laatst ook een pak zwem luiers die nu te klein zijn, kon zo een grotere pakken. Ik koop alles daar dus ze herkennen me inmiddels wel..