Hoi, Zou je de slaapgids ook naar mij willen mailen? Ik zit er al een tijdje naar te kijken. Alvast heel erg bedankt
Ik heb 'm ook, maar in heel weinige mate gebruikt. Mijn eigen versie van gemaakt zeg maar. Ik liet hem dan ook maximaal 2 tot 5 min huilen. Anders vond ik het veel te lang voor ons kleintje (en mijzelf...)! Nu wil ik hem heel soms nog wel eens laten huilen (lees paar seconden huilen en weer stil zijn). Maar als hij dat langer dan een paar minuutjes vol houdt dan gaat hij toch niet slapen. Ik wil hem niet helemaal overstuur hebben. Ik neem hem dan mee, doe wat dingen, geef wat eten en/of drinken en probeer het later nog eens.
Heeft iedereen hem gehad? Ik heb hem ook namelijk. Het heeft ons een tijd niet geholpen. Gelukkig staan er 3 manieren van slaaptraining. 1 daarvan heeft uiteindelijk wel geholpen.... dus ik kan genoeg adviezen geven
Graag Hier wel wat behoefte aam tips na een fijn nachtje Maar anderzijds weet ik ook dat het gewoon aan je kind ligt; de eerste sliep door met 5/6 weken...