Hi dames, Heb wat leuke kleren gekregen van little star, ik vroeg me alleen af waar je dit merk koopt? Woon zelf in rotterdam, maar nog nergens gezien. Iemand een idee? Liefs
Hier bij Landgraaf, maar weet neit of dat een winkel is die in meer plaatsen bestaat eigenlijk. Anders is Bakkaboe een merk dat er sterk op lijkt, het zou me niet verbazen als dat uit dezelfde fabriek komt. En dat is verkrijgbaar bij Bertus ten HOor oa
Marktplaats! Ik heb laatst 3 shirtjes gekocht op MP, met het kaartje er nog aan, voor 1 euro per stuk! Echt een heel bijzonder merk vind ik het overigens niet, ik vond de prijs voornamelijk heel fijn
Ik heb ooit voor mijn zoontje een setje van Little Star gekocht bij de Makro, bij de vestiging in Breda hebben ze veel keus!
Wat grappig, ik dacht dat het alleen van Hans textiel was, maar je kan het dus op meer plaatsen krijgen. Ik vind het wel handig, want die maten past sterre meestal als alle andere kleertjes een beetje strak gaan zitten, maar een maat groter nog veel te groot is. Dan zit little star precies goed. En wij vinden het ook leuk dat het little star heet, omdat onze dochter Sterre heet hahaha
Ja, dat dacht ik dus ook... Fenne heeft hier ooit een shirtje van gehad toen ze kleiner was... misschien een ander merk met een sterretje haha