Dreumes overdag huilen tijdens slaapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelybeeb, 21 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelybeeb

4 jun 2014
    36
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Graag jullie advies / herkenning over het volgende;
    Mijn zoon van 21 maanden heeft sinds een aantal weken dat hij overdag tijdens zijn slaapje na een uur overstuur wakker wordt. Duidelijk niet uitgeslapen...ik moet dan echt ff met even lopen, liedje zingen en meestal slaapt hij dan wel weer verder voor een uur of langer... wat zou dit kunne zijn? Voorheen sliep hij altijd aan 1 stuk zeg maar...

Lovelybeeb 😘

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Die periode hebben we hier ook gehad, hier ging hij helaas ook niet meer verder slapen, maar was dan voor de rest van de middag chagrijnig.
    Wat het geweest is geen idee, dus daar kan ik je niet bij helpen. Maar zoals met zoveel dingen is het gelukkig vanzelf weer over gegaan. :)

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier is dat ook wel eens zo, alleen gaat ze echt niet meer slapen. Ik wijd het meestal maar aan dromen oid. Sinds een paar dagen achter elkaar en dan gaat het weer even goed. Lastig dat ze het niet kunnen vertellen hè?

4. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Hier is dat ook al een tijdje zo. Dat duurde eeen tijdje en daarna weigerde ze zelfs vaak om s middags te slapen, terwijl ze wel moe is. Nu slaapt ze soms wel, soms niet (22mnd). Meer niet dan wel. Dus ik denk toch eerder aan afbouwen van middagslaap dan een fase.

Deel Deze Pagina