Hoeveel sliep jullie kindje overdag? Onze dochter slaapt s ochtends en s middags zo'n 2,5 a 3 uur en de laatste tijd doet ze dit s avonds ook nog. 3 slaapjes dus. Is dit niet heel veel? Ben benieuwd hoeveel jullie kindje slaapt.
Die van ons is een echte uitslaper en slaapt 's ochtends het beste. Ik leg haar direct na de ochtend voeding weer in bed en dan slaapt ze 1.5 a 2 uur. Daarna 2 a 3 slaapjes van 45 min... Maar zij slaapt ook wel erg weinig.
Hier sliep de jongste van voeding tot voeding. Dus drie lange slaapjes inderdaad, van 2,5-3 uur. Lekker laten slapen (en zelf ook rusten)
Mijn dochter is nu 6,5 maand en deed tot 3 dagen geleden ook 3 slaapjes. Het lijkt of ze haar laatste slaapje nu aan het afbouwen is. Geen probleem van maken joh, blijkbaar heeft ze het nodig!
Hier een meisje van 4 maanden en die doet ook nog 3 slaapjes: 's ochtends na de eerste voeding zo'n uur, na de voeding van 12 uur ook een uurtje en dan aan het eind van de middag nog zo'n 45 minuten. 's Avonds gaat ze om 19.30 uur naar bed en slaapt dan tot 19.30 uur.
Hier na elke fles een slaapje! Ze is gecorrigeerd 12 weken en ze is gemiddeld 1,5 uur wakker na de fles. De ene keer tot de volgende voeding en de andere keer maar 45 minuten. Als ze niet huilt blijft ze lekker liggen en valt soms weer in slaap. Als slapenniet meer lukt dan mee naar beneden en spelen in de box maar dan wel weer snel moe en gaat dan nog terug naar bed. Volgens mij is de gemiddelde 'wakkere' tijd van een baby van 12 weken rond de 80 minuten achter elkaar.