Ik heb flink last van m'n bekken tijdens deze zwangerschap en wil graag goeie stevige, maar toch ook wel mooie schoenen/laarzen kopen voor deze winter. Heb er zelf echt de ballen verstand van wat nou echt goede ondersteunende schoenen zijn, hebben jullie tips? Ik vind bijv shabbies geweldig, maar zijn die ook echt goed? Ik zoek iets wat ik onder een spijkerbroek kan dragen maar ook onder een rokje/jurkje met legging/maillot.
Een van mijn vriendinnen had een winkeltje in tweedehands kleding en schoenen en daar stonden heel vaak ingeleverde Shabbies, die schijnen toch niet echt optimaal te lopen, ook al zien ze er tof uit. Dr Martens vind ik heel ok en die zijn niet meer alleen in lomp/groot te krijgen maar ook wat vrouweljker modelletjes. Ik kocht voor de echte winterperiode vorig jaar Sorel, ideale waterdichte winterlaarsjes.
Dr. Martens ben ik gek op! 'Vroeger' droeg ik niks anders en heb ook een tijd laarzen ervan gehad. Maar ik denk dat die zool te glad is voor als het straks buiten ook glad is? Ik onthoud het wel, heb al wel mooie gezien nl Sorel even bekeken maar is niet echt mijn smaak. Nog meer tips? Merken? Mogen best lekker warme laarzen zijn. Evt met een linkje?
Wolky's, Ecco's, JJ Footwear. Met name JJ footwear heeft ook gewoon leuke laarzen! Zijn wel wat prijzig, maar dan wel een goede kwaliteit!!
Jj footwear is helemaal mijn smaak! Heb een winkel in de buurt gevonden die dat merk verkoopt, daar ga ik binnenkort kijken Bedankt voor alle reacties!