Baby ineens compleet anders overdag... oorzaak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miertje89, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even kijken of iemand mijn verhaal herkent.
    Mijn zoontje van 10,5 week heeft vorige week dinsdag zijn prikjes gehad. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik zeg het toch maar. Woensdag geen last van gehad eigenlijk, sliep als een roosje twee mooie slaapjes overdag. Donderdag kon ik er echter overdag ineens helemaal niets meer mee! Hij laat zich sinds donderdag niet meer wegleggen, krijst ineens veel harder en langer dan normaal. Hij heeft ongeveer 1 of 2 keer per dag zo’n krijsbui, niet op een specifiek moment zoals na de voeding ofzo. En overdag dus weinig tot niet meer willen slapen.

Tussendoor is hij echter super vrolijk en ook in de nacht slaapt hij perfect door.

Hij drinkt goed, plast en poept goed, heeft geen koorts en lijkt verder echt geen pijn te hebben…

Zou dit van de prikjes kunnen komen, is het een sprongetje, wat zijn jullie ervaringen? Ik volg m gewoon en als hij echt écht niet wil slapen neem ik hem weer bij me, maar ik blijf in mijn hoofd toch bezig met de oorzaak.

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk een sprongetje. Onze dochter had haar sprongetje met 9 weken, een aantal dagen na haar prikjes. Ze had 1 1/2 week terug ook een sprongetje en ik herkende het gelijk van de vorige. Heel de dag gaat het goed betreft voeding, spelen etc maar zodra ik haar naar bed wilde brengen... krijsen :( Uiteindelijk gaf ze na 15 min wel op en viel ze in slaap maar het is wel even lastig om ze weer kalm te krijgen. Gelukkig is het een fase, na 3 dagen was het over ;)

Deel Deze Pagina