Baby 11 weken wil opeens niet meer slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sophie0403, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie0403

18 mei 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Mijn dochter sophie (pre-dysmatuur) wil nu opeens niet meer slapen overdag. Ze sliep eerder meteen weer na de voeding. Van de een op de andere dag wil ze overdag opeens niet meer slapen en al helemaal niet meer in haar bed. Nu ligt ze ook bij me op de arm te slapen. Dit gaat al 2 weken zo en word er een beetje radeloos van. Is het mogelijk dat ze van de een op de andere dag opeens overdag geen slaap meer nodig heeft?
    Ze krijgt rond half 8 haar laatste wakkere voeding en slaap dan wel goed in haar eigen bed. Om 11 uur krijgt ze dan nog een voeding maar drinkt deze leeg in haar slaap. En om 6 uur ook weer een voeding en slaapt daarna ook meteen zonder problemen Door tot 9 uur.

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ze zal haar slaap heus nog nodig hebben maar veel kleine baby's hebben behoefte aan geborgenheid. Ze slaapt dus wel op je arm maar niet in bed, overdag dan, 's nachts gaat het meestal beter. Je kunt een draagdoek gebruiken of inbakeren, dan geef je haar dat geborgen gevoel maar dan heb jij je handen vrij.
    Eerder zal ze waarschijnlijk uitgeput zijn geweest van het drinken en dan als een blok in slaap zijn gevallen, nu ze wat sterker is gebeurt dat niet meer.

3. Sophie0403

18 mei 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ja ze is wel moe. Maar zodra ze haar bed aanraakt is het mis. Op de arm slaapt ze wel. Vorige slaapje ging opeens heel goed. Na een uur lag ze te slapen. Inbakeren doen we al een hele tijd. Zijn nu aan het afbouwen Door in de nacht in de slaapzak te slapen. Dit gaat gelukkig heel goed. Zijn ook met cinababy begonnen. Ik vind het zo raar dat ze eerder elk slaapje in bed lag zonder al te veel moeite en nu opeens dit niet meer wil

Deel Deze Pagina