Mijn zoontje is al 2 dagen flink aan het hoesten , zo erg dat hij niet meer slaapt , en zelfs overgeeft door het hoesten . Vandaag nu toch maar naar de hap geweest en longetjes waren schoon . Nu zit ik net met hem op het grote bed en hij zit met zijn hoofd richting de muur op zijn knietjes nou glijd hij weg en maakt toch een klapper met zijn hoofdje tegen de muur , het was echt hard . Hij begon gelijk te gillen en raakte helemaal overstuur (is al ziek 39,0 koorts was dood moe van het hoesten en wou hem net naar bed brengen ) . Ik hem troosten natuurlijk maar nou huilde hij zo erg dat hij echt naar adem snakte (dat herken ik wel van als hij huilt dus vrij normaal ) . Maar hij spuugde toen dus over me heen. En hoofd stoten en spugen is geen lekkere combi . Daarna nog op schoot tegen me aan gehangen en uit eindelijk gewoon gelachen en de bal aangewezen enzo . En dat spugen leek maar door het overstuur en hoesten te komen . Ik wil eigenlijk niet weer de hap bellen, hij komt er met vandaan . Hij is al zo overstuur en ziek en slaapt nu lekker . Ik wil hem wel wekken , of denken jullie dat dat niet nodig is ? En toen de dokter vanmiddag vroeg of hij koorts had zei ik nee , nu heeft hij toch koorts zei dacht vanmiddag aan een virus , zal de koorts dat dan veranderen en moet ik daarvoor bellen ? Ze heeft niet gezegd wat ik bij koorts moest doen
Och arm ventje! Bij twijfel even bellen, ze kunnen je telefonisch ook advies geven. Sterkte met je zoontje!
Advies vragen kan altijd,braken en hoofd stoten= geen fijne combi + al niet lekker voelen.je kunt ook aangeven dat je niet weer meteen wakker wild maken.
Ik zou even bellen voor overleg. Koorts, spugen - liever even advies van iemand die er iets meer verstand van heeft
Charliebradbury , ik zit inderdaad ook te denken advies te vragen eigenlijk durf ik niet zo goed omdat ik vanmiddag ook al ben geweest , en pas ook al heb gebeld toen hij op een kagel was gevallen . Zijn hoofdje ziet er niet erg uit alleen wat rood blauw achtig
zeker ff bellen en overleggen... wil niet zeggen dat je er weer heen moet maar ff bellen zou ik wel doen. en anders zou ik wel een paar keer s nachts gaan kijken en ff wakker maken denk ik... sterkte... zulke dingen gebeuren altijd op t verkeerde moment...
Ik zou toch ook even bellen. Mijn zoontje viel paar weken terug keihard tegen hoek van de deurpost met zijn hoofd, ook keihard gegild. en kreeg toen ook wel wek advies om de 2 uur. Wel zielig inderdaad als hij eindelijk net lekker slaapt maat beter het zekere voor het onzekere..
Bedankt voor het advies ! Ik heb toch maar even gebeld , en ik hoef hem niet wakker te maken. Omdat hij geen grote bult heeft . Denk dat ik daar dan maar vanuit moet gaan ?
Ik heb geleerd, als ze gelijk huilen helpt een kusje. Als ze wachten met huilen helpt een dokter (geld niet voor alles natuurlijk) Dus ik zou er gewoon vanuit gaan. Misschien een keertje zijn kamer binnen lopen en adem luisteren
Mijn zoontje had toen inderdaad binnen een halve seconde een mega ei op zijn voorhoofd zitten. Fijn dat je hem lekker mocht laten slapen. Gaat het alweer wat beter met hem?
Faye , het gaat met zijn hoofd wel goed geen bult ofzo. Hij is wel heel ziek , koorts , spugen , hoesten . Dus lastig aan de gaten houden of hij duf is en spuugt want dat doet hij zowizo al . Maar geen ei inderdaad , heeft jou zoontje er veel last van gehad ? Of was het ook gauw weer over? Zielig altijd he voor die kleintjes .