Hier denken ze dat ik haar big macs geef.. Ze is bijna 10kg en ruim 70cm.. Niks van aantrekkem meis !!
Yep hier ook... zoonlief was 9 pond bij de geboorte en heeft lekkere bolle wangen. Verder is zijn lichaam goed in proporties maar overal krijg ik opmerkingen als: "zo die lust zijn fles wel" en "zo wat een bolle wangen". Zijn wangetjes zijn super schattig doordat ze zo bol zijn maar ik word er wel een beetje moe van. Morgen weer naar het cb, ben benieuwd hoe groot hij nu is.
Zelfs met 4 maanden krijg ik al commentaar dat ik haar fruit en groente moet geen omdat ze niet zo veel aankomt! Waar bemoeien mensen zich toch mee!
Onze knul zit qua lengte én gewicht net onder de middellijn (75 cm en 9220 gram afgelopen maandag), prima dus volgens de geldende "standaard BV" en zelfs flink afbuigend naar beneden op de KV tabellen die het CB gebruikt, maar ook wij krijgen opmerkingen. Goh, hij is wel groot voor zijn leeftijd niet? Flinke jongen hoor! Ach, mensen moeten toch wat zeggen. Lijkt me vooral frustrerend als je bv alles doet om je kindje te laten aankomen, maar het niet lukt. Dan wordt het pijnlijk.