Wat is volgens jullie de beste staafmixer voor het pureren van babyvoeding? Ik ben op zoek naar een handmixer zonder kom waarmee je het eten gelijk in de pan of in het bordje kan pureren. Ook moeten de onderdelen gewoon in de vaatwasser kunnen. Alvast bedankt voor de reacties.
Hoi Nicky! k Heb een Philips staafmixer, is 600W en echt een prima ding. onderste gedeelte kan in de vaatwasser. groetjes Marlayne
Ik heb een staafmixer van 8 euro gekocht... Zolang gebruik je hem niet (wij denk ik maar een goede 2 maanden) Om hem schoon te maken doen we warm water in de maatbeker die er bij zat (ja en dat voor 8 euro ) en laten hem even mixen en dan is hij weer helemaal schoon.
Ik ben wel van plan hem langer te gaan gebruiken voor mijn zoontje van negen maanden nu en de baby op komst! Ben wel nieuwgierig waar je hem vandaan hebt?
Kindjes kunnen al snel geprakt eten of stukjes eten (onze dochter doet dat al van een maand of 7 af. Ik heb mijn staafmixer gewoon bij de novy gehaald (marskramer/blokker) achtige winkel.
hoi ik heb een bamix staafmixer met extra maalbakje. dat bakje kan je t mesje uithalen en daar geef ik het fruit uit. bakje kan in de staafmixer. rest moet je even afspoelen. het is een dure maar gaat echt superlang mee!
Ik heb er 1 van brauwn van 30-40 euro of zo. En zo lang gebruik je hem inderdaad niet. Want hij is nu 8,5 maand en kan eigenlijk al prakkies gewoon mee eten. Dus mocht je hem puur alleen voor babyvoeding gebruiken, neem lekker een goedkope van de hema of blokker of zo. Anders is het zonde geld.
Ik had er eentje met alleen een klein hakmolentje en een grote kan om in te pureren maar kan ook in de pan. Deze was na zoveel jaar echt op en nu heb ik er eentje van Braun met meerdere snelheden. Kan je zelf instellen. Zeker voor ons nu handig omdat niks meer helemaal glad hoeft maar wel fijner en als je de snelheid dan lager zet wordt het groffer. Bijvoorbeeld: witlof vind ik niet te prakken en zo kan ze het nog niet eten. Dat doe ik dan op een lage snelheid zodat het toch te eten is. En de mango lukte niet in stukjes dus deze in nog kleinere stukjes gedaan in de grote kom. Ik heb de Braun MR500 met een kortingsbonnetje van Lekker in het Leven via de Wehkamp besteld Vind het zelf wel idaal nu alles erbij zit. Maar je hebt ook een losse met verschillende snelheden die zou ik je dan aanraden
Ik zou er wel eentje kopen met meer dan 400 watt. Want die had ik eerst, en daar kon ik echt niets mee fijnpureren!
Ik heb eentje van tefal, geen idee welk type precies, maar het onderste gedeelte, net als de vele verschillende snijmessen kunnen in de vaatwasser. Maar heb je al eens nagedacht of eventueel stukjes eten geven bij je past, ipv de boel pureren? Ik heb in mn zwangerschap de staafmixer gekocht want ik vond dat een mooie en ik dacht, dan heb ik die vast in huis. Iets met nesteldrang enzo Pas toen ik me ging verdiepen in eten geven ontdekte ik dat Rapley meer bij me past. De staafmixer gebruik ik nu als ik lekker soepjes van verse ingredienten wil maken, of als ik een lekkere pesto wil maken