Dat ken ik, madame ging voor t eerst achter een loopkarretje bij oma, we vermoedden al dat ze stiekem allang kon lopen omdat ze vrij achteloos de koffietafel beet heeft (niet leunend of pakkend maar gewoon hand er plat op). En ja hoor, loopkar beet en wandelen maar! Toen kwam opa in beeld, waar ze helemaal in love mee is en was ze bijna aan t rennen met die kar achter opa aan. Zij helemaal trots en blij, wij allemaal klappen en toejuichen. Maar de nacht die volgde....pwoaaaaaaah!!! Hoort er aaaaallemaal bij ben benieuwd naar de nacht dat ze los loopt.
Ik zou zelf wel naar de kinderfysio gaan. Ik was zelf ook heel laat met alles op grofmotorisch gebied, problemen met evenwicht en de taal/spraakontwikkeling. Ze zijn er pas laat achter gekomen. Want men ook de houding had van het komt wel. Jarenlang fysiotherapie en logopedie gehad. Zo erg dat ik nu nog steeds weerstand ervaar om naar een fysio te gaan. Plus veel gepest. Ik wil mijn kind daarvoor behoeden. En dus tijdig een kinderfysio inschakelen.