Baby 1 dag koorts daarna niks meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mississippi, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies

Had ff een vraagje, ik en m'n oudste dochter hadden afgelopen week buikgriep virusje te pakken. Gepaard met zwaar overgeven, diarree en koorts. Oudste is nog steeds niet helemaal opgeknapt en is ontzettend aan de diarree. Dus toen de baby gister ook ineens koorts had (38,7) ging ik er een beetje vanuit dat zij het vast ook opgelopen heeft. Maar ze heeft nu sinds gister 3 poepbroeken gehad die volkomen normaal waren. Ze drinkt en eet gewoon goed en was verder niet ziek. Ook is haar temp nu weer gewoon (37.1) en lijkt ze gewoon weer 'beter'. Is dat normaal dat een baby 1 dag koorts heeft, verder geen symptomen en dat het nu dan 'over' is? Herkenbaar voor iemand?

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Heel normaal.

3. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Jep, hier is koorts heel vaak maar 1 dag :) overigens kwamen er daarna vaak tandjes aan, dus wie weet!

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja dat denk ik al weken maar zie/voel nog niks :D
    Bedankt! Vond het zo gek, 1 dag koorts en nu weer helemaal normaal :) ben benieuwd...

5. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Ja, gek is dat hè? Hier heeft ie dat ook al een paar keer gehad, zomaar koorts maar zonder ziek te zijn... De keren dat ie had dat kwam er een week of 3 later een tandje in zicht, dus misschien bij jou nu ook echt :D
    Maar gelukkig maar dat de kleine meid niet hetzelfde griepje te pakken heeft gehad, en nog beterschap voor de grote kleine meid :)

Deel Deze Pagina