Het is ook nooit goed bij het CB!! Mijn dochter is geboren met 56 cm en 4700 gram dus echt heel groot. Met 6 maanden woog ze 7300 en was ze ruim over de 70cm en zaten ze te "zeuren" dat ze nu juist veel te weinig woog voor haar lengte.. Het is gewoon nooit goed daar! Gewoon je eigen gevoel volgen en naar je eigen kindje kijken.
Mijn meisje woog bij 3 maanden 7206 gram en 66,5 cm. Dus nog groter dan jouw kindje, en ze zit helemaal bovenin de lijntjes maar volgt wel haar lijn. Nog nooit is gezegd dat ze te dik of te groot is, ze is gewoon een flinke baby. Ik zou me er niet druk om maken, het trekt zich vanzelf recht. Mijn baby is nu 6 maanden en is zoveel meer aan het bewegen, krijgt ook minder flesvoeding omdat ze goed groente en fruit eet, maar wat ik wil zeggen is dat ze hun eigen lijntje wel blijven volgen. Mijn dochter ging een tijdje over de liter voeding heen omdat ze het nodig had, ze groeide af en toe zo hard, maar heb me geen moment druk gemaakt over haar gewicht. Volg je moedergevoel!
Bedankt voor al reacties. Ik ben benieuwd wat ze maandag gaan zeggen. Misschien maak ik mij druk om niks. En idd wat iedereen zegt, straks gaat ze meer bewegen. Nu slaapt ze nog heel veel. Jullie hebben mij gerustgesteld!