Jonathan heeft als hij slaapt erg koude handjes omdat hij ze bij zijn gezichtje houdt. Enig idee wat ik hier aan kan doen?
Je hoeft er eigenlijk niks aan te doen hoor...baby's liggen vaak stil met hun handjes en dan ook nog omhoog waardoor t meeste bloed naar beneden loopt. Ga zelf maar es een tijdje zo liggen dan worden jouw handen ook koud. Als de rest van zijn lijfje en zijn nekje maar warm is dan heeft je kindje t echt warm genoeg hoor! (een fris snoetje mag natuurlijk ook!) Het is meer dat wij als ouders denken 'ach dat kind is steenkoud die arme schat!'
Hoef je niets aan te doen. Je kindje heeft nog niet voldoende bloed om altijd alles lekker te verwarmen en dan zijn voetjes en handjes als eerste aan de beurt. Niets mis mee, hoort er gewoon bij.
als een kind koude handjes heeft betekend het juist dat het kind gezond is als ze 2 zijn slapen ze ook nog steds met hun hander boven de dekens wil je die dan ook nog sokjes erom heen doen ?
Is dat zo? Dat wist ik niet. Ik weet wel dat koude handjes niet erg zijn, hier zijn het altijd net ijsklompjes Als zijn/haar nekje maar warm is