Wat doen jullie allemaal op een dag met jullie kleine? De onze is vrij veel wakker soms haze slaapjes van 5 tot 20 min. Ze is nu 5 maand oud, wil zelf al veel doen.
Stukje wandelen, liedjes zingen / kletsen, op speelkleed op de grond samen beetje stoeien en spelen. Maar soms ligt hij ook zelf lekker rustig in de box te spelen. Muziekmobiel is hier nog steeds favoriet
Heel veel knuffelen. Mee laten draaien met mijn eigen bezigheden, in de draagzak en dan huishouden doen, winkelen, koffie drinken bij vriendinnen. Als ie maar bij me was en er voldoende te zien en te beleven was het prima. Samen in bad. Op de buik op de grond zodra hij kruip aanstalten maakte. Voor hem zingen en tegen hem aan kletsen.
Wij gaan sowieso elke dag naar buiten, meestal op de momenten dat ze eigenlijk heel moe is. Lekker in de draagzak/doek en vaak valt ze ook nog wel even in slaap dus kan ze er daarna beter tegenaan. Ik knuffel veel, leg haar af en toe in de box of schommelstoel. Soms ook op de grond (nu vaker omdat ze wil tijgeren). Zing veel liedjes, en doe dingen in huis met haar de draagzak/doek. Soms even op visite of krijgen we visite. En bijna altijd is dit vriendin die ook kleine heeft. Al hebben ze daar natuurlijk nu nog niet heel veel aan... Ze vindt het wel interessant. En we hebben hele gesprekken... en ze vindt het prachtig als ik gekke geluidjes maak of dansjes doe dan ligt ze in een deuk en ik dus ook...
Iedere dag naar buiten, liedjes zingen, kletsen, voorlezen, knuffelen, spelen op het speelkleed, op visite gaan of krijgen. 2x per week uitgebreid in bad. Baby massage. We vervelen ons bijna nooit
Ik sleep hem overal heen mee door het huis in zijn wipstoeltje, bijvoorbeeld naar boven om de bedden op te maken, naar de kelder om de was te doen, samen ramen wassen of koken enz. Als hij maar kan kijken wat ik aan het doen ben. Ik praat dan ook non-stop tegen hem en vertel wat ik aan het doen ben: mama is de ramen aan het wassen! hahahahahah, soms wordt ik zelf een beetje gek van hoor. Ga ik nog bijna bij alles was ik doe - ook al is mijn zoon er niet bij - hardop vertellen wat ik aan het doen ben, LOL Wandelen ga ik ook elke dag, en verder inderdaad veel spelen op de speelmat, of op schoot en liedjes zingen enz.
Hihihi, heel herkenbaar! Ik ben een enorme kletskous en heb mijn dochtertje altijd de oortjes van het hoofdje gekletst. Zij leek het altijd heel gezellig te vinden. Nu kletst ze gezellig met me mee en ik verheug me alweer op ons nieuwe babytje over een paar maanden. Dan ga ik ook weer zo lekker met hem tutten en doen als ik met zijn zus heb gedaan. Ik deed gewoon alles waar ik zin in had en nam mijn kleintje mee. Ging best makkelijk.
Zelf laten spelen, met hem spelen zingen, was opruimen etc. Hij gaat dan mee speelt op de kamer. Soms zet ik hem in bad met speeltjes zonder water en ga ik douchen. Naar buiten, in speeltuin al wat dingen laten ontdekken