Ik ben even op zoek naar tips. Iedere donderdag ben ik bij mijn zusje te vinden of zij bij mij, ligt er een beetje aan hoe de diensten lopen van het werk. We wisselen dit om de week en dan kookt degene in wiens huis we zijn. Nu is er geen probleem als we in mijn huis zijn, want dan ligt mijn zoontje gewoon in zijn eigen bed, maar als we bij mijn zusje zijn begint het wat lastiger te worden. Zij heeft een klein huisje met een kleine slaapkamer. Voorheen legde ik mijn zoontje in haar bed want hij kon nog niet omrollen. Later legde ik hem ook nog op bed maar gesteund met voldoende kussens zodat hij niet uit bed zou vallen. Maar... nu kruipt hij dus van het bed af als hij de kans zou krijgen en ze heeft dus een hoogslaper dus ik durf het niet meer aan om hem daar op bed te leggen (duh haha). Maar hoe ga ik hem daar nu te slapen leggen, want ruimte voor een campingbedje is er niet. Ik zou liever niet stoppen met bij haar komen om de week want het is altijd zo gezellig. Als het niet anders kan, tsja, dan kan het niet anders maar misschien heeft er hier iemand een idee. Groetjes Jo!
Hoe klein is haar huis dan als er geen plek is voor een campingbedje? Er bestaan ook (deryan) tentjes voor kinderen. Kun je misschien op de tafel zetten of aan het voeteneind van het bed. Matrasje op de grond?
Wat Leuk dat jullie zo'n fijne band hebben. Ik zou ook zeggen een Deryan tentje. Dat heeft niet veel plaats nodig. Ik zou het trouwens niet op de hoogslaper (beetje het zelfde idee als met de maxi cosi) je weet maar nooit.
Deryan tentje idd. Die vond ik sowieso veel fijner dan een campingbedje omdat ze zo lekker klein op te vouwen zijn. Wel op de grond zetten, ik hoorde wel eens dat mensen hem op het bed zetten, maar onze jongens gingen met tent en al over de kop als ze lol hadden, dus op de grond was veiliger
Idd, Deryan tentje. Op marktplaatst ook veel te vinden, zeker nu na de zomervakanties en zet 'm wel op de grond!
Mijn dochter ging zo op de camping van bed af met tent en al. Was gelukkig laag maar niet gewenst. Ik vond m ideaal, ze sliep er ook goed in (ook na de valpartij) maar nu ze er een sport van maakt lekker door dr bed te rennen is de deryan helaas geen optie meer. Laatste keer zette ze t op een krijsen want ze kon niet staan in dr tent. Dus hup over naar t campingbedje (was er al bang voor). Best zonde van t geld want tis een gloednieuwe en zoveel is ie niet gebruikt. Zou dr lekker een op marktplaats kopen voor de korte periode, hij doet hier nu dienst als speeltent
Ik ga eens even kijken naar zo'n tentje. Klinkt super handig maar ik had er nog nooit van gehoord. Bedankt voor de tips! *m'n zusjs haar huis is echt heel klein. In de slaapkamer kan de hoogslaper (met bureau eronder, dus een campingbed past er niet) net staan en in de badkamer kan ze net douchen. Eigenlijk net genoeg voor 1 persoon haha