Hoi, De titel zegt het eigenlijk al. Onze dochter van 13 weken zet t op een krijsen als haar fles leeg is, elke keer. Ze lijkt nooit tevreden na afloop. We gebruiken dr brown flessen, waar ze 20-30 min over doet, dus ik denk dat het geen gebrek aan zuigbehoefte kan zijn. Ze krijgt nu flessen van 180. Ik heb haar een paar keer meer aangeboden omdat ik dacht dat het honger was, maar wat ze daarvan opdrinkt spuugt ze eigenlijk direct terug. ik heb dus ook niet het idee dat het honger is. Ze spuugt verder veel, maar hier heeft ze weinig last van naar mijn idee. Wat kan er verder aan de hand zijn? Pas na een minuut of 10 lijkt ze te kalmeren en dan is ze gewoon een happy baby, maar dat krijsen na de fles geeft me toch het idee dat er iets niet goed is.
Goedemorgen, Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes, Anne-Lotte- Nutricia voor jou