In april verwachten we nummer 3, de jongste is dan 14 maanden dus zal nog wel een tijdje in de kinderwagen zitten. Welke wagen moeten we nemen, we hebben enkele eisen: - hij moet makkelijk in te klappen zijn en zo min mogelijk ruimte in nemen. - hij moet het zitje in twee richtingen kunnen. - hij moet heel soepel lopen Ik neig erg naar de buggaboo donkey duo maar dat is volgens mij ook meteen de duurste. Welke goeie alternatieven zijn er nog meer.
Ik heb een beetje spijt dat ik de donkey niet heb genomen. Heb de joolz gek. Dreumes zit bovenop en onder de baby zo niet handig
Ik had in je andere topic al gereageerd, dus: de duowagen heb ik het eerste jaar megaveel gebruikt (16 mnd leeftijdsverschil). Ik heb er een die gelijk is aan de mountain buggy duet. Echt een superfijn ding, stuurt heel soepel, beter dan de 'gewone' kinderwagen die we hebben. Zitjes kunnen maar 1 kant op maar ik heb dat nooit gemist. Wagen word sinds de jongste een maand of 10 is alleen sporadisch gebruikt, staat weken achtereen in de schuur. Ik weet dus niet of ik 1500+ voor zo'n wagen zou uitgeven... Het naast elkaar zitten vind ik ideaal, wagen word ook niet te breed. En zou zeker een wagen met een boodschappenmand nemen, het idee van dat ding is toch dat je eens de deur uit kunt voor boodschappen of een wandeling
Hier is de oudste als nr 2 komt net 2.5 wel al een stuk ouder maar nog te jong om braaf mee te komen (als dat met haar uberhaupt van toepassing gaat wezen) dus ik probeer t nog even met een draagdoek, anders ga ik ook nog op zoek naar een duo donkey, gewoon via marktplaats dan hoor. Matrasjes kan je evt ook nieuw laten maken als je dat niet al te fris vindt. Ik heb evt een adresje voor je in dordrecht, die kan dat ook voor bijv. wiegjes je neemt je oude mee en hij maakt een nieuwe voor je. Wij hebben onze wieg op die manier gedaan en daar ligt echt een keurig bekleed nieuw matras in.
Donkey duo! Ik heb twins, 16 maanden later de derde en 19 maanden daarop de vierde. Ik heb er denk ik 1000en km’s mee afgelegd en nog want de jongste is nog een baby.
Bugaboo donkey! Ik heb hem aangeschaft toen ik zwanger was van mijn zoontje. Mijn dochter was 12 maanden toen hij geboren werd. 2 jaar later werd de 3de geboren en ook toen nog een tijde in duo stand gebruikt (met meerijd plankje eraan voor mijn oudste). Nu gebruik ik hem in mono stand, met voor lange afstanden het meerijdplankje voor mijn zoontje. Hij is echt dubbel en dwars zijn geld waard en nog goed door te verkopen op marktplaats
Tot hoe lang zat t oudere kindje er in voordat je overstapt naar een meerijplankje? ALS alles goed gaat is dochter hier net 2.5. Volgens mij is dat te zwaar/groot voor erbij in de donkey, maar ik zie dr echt niet braaf meelopen noch op een meerijplankje staan.
Tot 2 jaar zaten ze in het buggyzitje van de Donkey. Ik dacht ook dat ze niet op een meerijdplankje zouden blijven staan, maar het meerijdplankje van Bugaboo heeft een zitje, ze kunnen dus zitten of staan erop. Het plankje was (en is nog steeds) een groot succes hier