baby 6 maanden 's nachts klaarwakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marleentje26, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier een mannetje van bijna 6 maanden. Die blijkbaar weinig slaap nodig heeft... Overdag slaapt hij wisselend. Vaak maar 2 x 1,5 uur per dag. En tja 's nachts in het begin slaapt hij goed maar vanaf 01.00 ongeveer is hij werkelijk elk uur klaarwakker en ligt heerlijk te kletsen in zijn bed en is erg vrolijk. Heeft de grootste lol. Maar slapen ho maar. Vaak als je hem zijn speen geeft draait hij zich om en slaapt hij weer. Maar na 1 uur weer hetzelfde.
    En moet zeggen na een week of 8 begint het je echt te slopen.. En je zou toch zeggen dat hij moe is na een dagje spelen. (als hij wakker is is hij ook erg druk aan het spelen, ligt geen sec stil)

Honger kan het niet zijn. Hij krijgt 4 flessen van 210+7 en de laatste fles forte voeding voor de nacht. Daarnaast krijgt hij 's morgens een grote fruithap en rond avond eten een groente hap. En alles gaat altijd op! En dit lijkt me meer dan genoeg voor een mannetje van bijna 6 maanden.

Meiden begrijp me niet verkeerd ben heel blij dat hij niet huilt 's nachts en dat hij vrolijk is maar mama wil ook een keer goed slapen.

Hebben jullie misschien tips?

2. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hier hetzelfde! Niet elke nacht, maar toch wel 4x per week ongeveer (vanmorgen was het 4.45...). En idd niet huilen ofzo maar lekker liggen brabbelen.
    Ik laat hem dan gewoon liggen, ga ook niet naar hem toe. Na maximaal een half uurtje slaapt hij ook weer gewoon.

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier was het vanacht:
    01.10 -02.00-02.35-03.20-04.55-05.30-06.45-07.30
    En zo is het elke nacht ongeveer...

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier ook..daarbij slaapt hij overdag maar 2 a 3 keer 3 kwartier..

Dat speentje kan ik bijna elke 3 kwartier geven, hij slaapt naast me, dat scheelt wel hoor, ik plug die speen in en draai me weer om...lijkt me drama om naar een andere kamer te moeten lopen telkens.

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier slaapt hij daarom ook nog steeds bij ons op de kamer. Maar hij ligt dus ook regelmatig vrolijk een uur te kletsen nou ja kletsen te gillen van plezier haha en daar kan ik dus echt met geen mogelijkheid doorheen slapen..

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Heeft ons zoontje ook gehad rond de 6 maanden. Werd vanzelf weer beter en nu 1 of 2 keer eruit voor een speentje. Tenzij hij ziek is dan zit ik ook weer hele nachten op.

7. Koon

Koon Niet meer actief

Ons zoontje duimt, dus dat speentje hoef ik niet meer te gaan brengen. Maar als hij 's nachts wakker is laat ik hem altijd liggen (als hij niet huilt natuurlijk) en dan slaapt hij vanzelf weer in.
    Hij slaapt wel inmiddels op zijn eigen kamertje, dus wij hebben er dan niet veel 'last' van.

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ook een paar keer zo'n fase gehad waarin ze 's nachts gewoon echt klaarwakker was. Ik heb haar altijd in de slaapkamer gehouden en verder bleef ik zelf heel saai, dus ik ging zeker niet met haar spelen oid. Nu wordt ze 's nachts ook wel eens wakker, dan hoor ik haar even spelen met haar knuffel, en vervolgens gaat ze weer slapen.

Deel Deze Pagina