Heel stiekem is dat ook fijn. Maar handen vrij ook! Heb nog een dochtertje dus kan niet de hele dag hem op me buik laten liggen. Wat wel vrij logisch is. Maar tot nu toe ben ik geholpen door de eerste tip!!
Ja scheelt dat ik maar 1 kindje heb; met 2 zou het inderdaad niet lukken. Zag later pas je berichtje, fijn dat het werkt!
Dat komt doordat een baby geen tijdsbesef heeft. Voor jou is het 10 minuten, maar voor een baby voelt het stukken langer! En dat is de reden dat velen hier daarover vallen. Huilen is de enige manier van communiceren van een baby. Tenminste, ik heb zo'n jonge baby nog nooit horen zeggen wat er aan de hand is. Door je kind maar te laten huilen, pak je het enige communicatiemiddel van een baby dus af. En ja, dan worden ze op den duur vanzelf stil. Huilen helpt toch niet. Mama komt niet. En dan huilen ze dus ook niet als er wel iets aan de hand is. Heeft namelijk toch geen zin! Ik begrijp je ook wel hoor. Met 2 jonge kinderen kun je immers niet op 2 plekken tegelijk zijn! Zelf ook ondervonden helaas. Maar goed, jij zoekt oplossingen. En een draagdoek is inderdaad wel handig. Heb je je handen vrij! En je kunt gaan en staan waar je wilt. En intussen ook nog je andere kindje aandacht geven.