wat mee nemen voor de baby naar de draagmoeder

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door wensdroom, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hallo wij krijgen een kindje d.m.v. een draagmoeder. de draagmoeder bevalt bij haar thuis en wij gaan daar heen wanneer de geboorte zich aankondigt. wij zorgen ook dat er vanaf week 36 alle spullen voor de baby voor na de geboorte bij de draagmoeder zijn. de bedoeling is dat we ong 2 dagen daar blijven voor we met de baby naar ons eigen huis gaan. nu vind ik het lastig om te bepalen wat ik allemaal mee moet nemen?

ik heb 3 pakjes maatje 50, 50/56./56 op dit moment in de koffer zitten. een stuk of 4 rompertjes, 2 mutsjes en 3 paar sokken. een wikkeldoek en badcape., jasje, 2 kruiken met kruikzakken . slabbertjes,een dekentje en een laken ( voor de kinderwagenbak) dus de kinderwagenbak gaat mee en natuurlijk de maxicosi

verzorgingsspullen en hydrofiel luiers en gewone luiers had de draagmoeder nog liggen. de kraamdoos is ook al bij de draagmoeder.
    verder heeft de draagmoeder ook een aankleedkussen met hoes. verder een badje en waskom en billendoekjes zijn ook al daar.

zijn er nog dingen die ik verder mee zou moeten nemen of waarvan ik meer nodig zal hebben de 1e 2 dagen bij de draagmoeder?

alvast bedankt

groeten Evi

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Wat spannend allemaal zeg, en geweldig dat dit gaat gebeuren voor jullie. Ik denk dat je alles compleet hebt. Hebben jullie wel met de kraamzorg geregeld dat er dan op twee plaatsen controles plaats moeten vinden?

Groetjes en alle geluk. Adrienne

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hallo Adrienne

bedankt voor je reactie, ik was erg aan het twijfelen of ik niks vergat aan belangrijke spullen. de kraamzorg hebben we inderdaad bij de draagmoeder en ook bij ons voor de controles van de baby geregeld.

groeten Evi

Deel Deze Pagina