Is het normaal dat onze kleine man nog niet zit? Hij rolt en daar blijft het bij. Omdat we verhuisd zijn komt het cb a.s. vrijdag op kennismaking dus was van plan het daar zoiezo te zeggen. Hij maakt absoluut geen aanstalten om te gaan zitten of te kruipen. Hij heeft ook helemaal geen evenwicht als ik m neerzet. Is er iets om het zitten een handje te helpen?
Nee hoor helemaal niet erg!! CB vond het hier juist knap dat Jaymee al zo goed los kon zitten en vond het juist vlot! Geen zorgen maken dus! (jaymee tijgert/kruipt ook nog niet)
O , maakte me echt zorgen want alle baby's hier in de omgeving lopen al zitten al op de slee enzo echt belachelijk zo snel dus!
Lopen is gemiddeld dacht ik met 16 maanden dus je hebt nog even hihi.. Zitten op de slee zal hier ook wel lukken, maar ga ik echt nog niet doen! Is hij in mijn ogen nog veelste klein voor! (en hij kan echt een half uur zitten en zichzelf corrigeren) Hij heeft wel op de slee gezeten, in de babyschaal van de fietskar
Mijn zoontje kon ook pas zitten met 11 maanden en had daarvoor ook totaal geen evenwicht en viel gewoon om. Niks om je druk om te maken! Het CB heeft mij toen aangegeven dat ze pas met 1 jaar echt zelf los moeten kunnen zitten.
Mijn kind zat ook pas los met een maand of 8... Dat ging overigens min of meer ineens. Het komt vanzelf!
Hier ging ze pas los zitten nadat ze kon staan. En nu staat ze heel stevig los, maar op een slee durf ik haar echt nog niet te zetten hoor, kukelt ze zo af
Onze knul ging op de dag dat hij 8 maanden was zelf zitten en de volgende dag ging hij kruipen. Komt vanzelf. Hij deed het ineens.
Gemiddeld stabiel zitten is rond 9 mnd geloof ik. Hier kon hij ook pas met 9 mnd.stabiel blijven zitten als ik hem neer zetten tijgeren met 8,5 mnd. Zelf gaan zitten pas 1 week voor zijn 1e verjaardag en 1 week later gestart met kruipen, maar nog veel tijgeren. 1 mnd later pas kruipen en niet meer tijgeren. Staan en overal rond lopen met 10,5 mnd beide deed hij op dezelfde dag en dus voor t kruipen. Eerste stapjes met 13,5 mnd. Echt lopen met 15 mnd. Een heel gemiddeld kind. Dus laat je niet gek maken. Rond de leeftijd van jou kindje kon hij ook alleen nog maar rollen
HIer zei het Cb dat wij ons kindje niet neer moesten zetten, dat hij dit echt uit zich zelf moest gaan doen. En tja, dat kon nog wel even duren. Hij was toen een half jaar. Hij ging met 11 mnd zelf zitten. Dus je kindje is echt niet laat!!! Geduld! Veel plezier in je nieuwe huis
Hierging ie ook pas zitten rond 11 maanden.. Hij stond eerst en liep om de tafel e.d en daarna pas zitten
Woeps dan loopt de mijne mijlenver achter Hier heeft hij net ondekt hoe hij goed terug moet rollen van zijn buik naar zijn rug. Dat doet ie dus hele dagen, buik/rug/buik/rug/buik/rug En dan natuurlijk zijn situps liggen op je rug, hoofd omhoog, schouders van de ondergrond en proberen omhoog te komen ..hele tijd..pfff.. Zitten, heeeeeeel kort in de kinderstoel gesteund door kussentjes. Alleen wiebelt hij alle kanten op. Savonds geen groenten meer in de kinderstoel, maar in de wipper, hij is dan te moe door al zijn dagelijkse gymnastische oefeningen Hij is nog geen 7 maanden, maar we komen aardig in de buurt
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk, dus denk dat jij die baby's wat ouder schat dan ze echt zijn... Zitten hoeft nu idd nog helemaal niet. Je baby moet eerst goed rug- en buikspieren ontwikkelen, en dat doen ze met de 'sit-ups' als ze op hun rug liggen en met het omhoog werken als ze op de buik liggen. Vooral voldoende vrij op rug en buik leggen dus, dan geef je je kindje daarmee alle ruimte om te ontwikkelen in eigen tempo
Haha zal even een foto plaatsen van kindje precies even oud als sylvano Zijn namelijk van vriendinnen van me Op die ene foto zit ze op de fiets
Ik ken ook baby´s die liepen met 8 maanden en zelfstandig met 10 maanden. Maar je ziet het niet vaak en wees blij dat je er nu nog niet achteraan hoeft te rennen. Mijn kids gingen met ongeveer 8 maanden zitten en zaten met 10 maanden goed los. Ook gingen ze rond die tijd kruipen en stonden ze voor het eerst los met hun verjaardag. Met 16 maanden, misschien zelfs 18 maanden liepen ze zelfstandig goed los.