En nu ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2011anoniem, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik had laatst al een topic over me zoontje met KMA sinds hij de pepti heeft is hij stukken rustiger, nu had ik zondag koemelk gegeven 100 cc en binnen een uur buikkrampen en wAt vlekjes terug! Nu Had ik ik bij ha een machtiging gevraag maar moest maar naar cb gaan ben ik geweest en heb overal foto s gemaakt en ze zeiden de vorige x al ach verkoudheid het is een baby die heeft dat altijd en moeilijk poepen Ja dat kan ook bij baby s hij heeft al 2 keer bloed gepoept wel voordat ik lactulose kreeg, de lactulose hielp iets maar hij had nog buikpijn en moeilijk poepen hij had reflux ben gestopt met nexium, hij poept weer normaal hij heeft niet Oveel buikpijn meer maar altijd nog verkouden vooral s nachts en rochelen doet hij al weken Maarja dat rochelen licht aan het weer! En hij is zo rustig sinds de pepti heb hem van acht voor het eerst niet ingebakerd Maarja dat zie je vaak bij kindjes van bijna 3 maanden! Moet maar een maand pepti geven en dan weer provoceren! Want ja hij heeft ook een gevoelig huidje zie ik je hebt hen even vast en al wat rode plekjes ! Overal weten ze wel wat op wordt er zo gefrustreerd van zit eraan te denken morgen maar koemelk te geven en op te nemen en dan een ka te zoeken waar je zonder machtiging heen kunt als dat kan, misschien is die wel wat sneller als de rest !!! Wat vind jullie hiervan ? Wat zouden jullie doen ?

2. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat stom dat ze geen machtiging willen geven !
    Mijn dochter heeft ook kma hoefde niks de provoceren. .gelijk kregen we pepti voorgeschreven volgens de ha was het hem al duidelijk.

Snap niet zo goed dat sommige ha er zo moeilijk over doen als je gelijk verschil merkt is t tocg al duidelijk dat die voeding iedergeval al helpt ?

Ik zou naar n andere dokter gaan of idd opnemen en laten zien ? Geen idee eigenlijk maar je frustratie kab ik goed begrijpen

3. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    En waarom pas provoceren na een maand ? Als ik het na een week gedaa. Had en gelijk krampen had

4. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaan we pas als ze 1 is weer provoceren de ha heeft ons voor een jaar een machtiging gegeven.
    Ik zou t gespren nog een keer aangaan als ik jou was..is super sneu als die kleintjes steeds krampjes hebben.

5. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ja vind het ook erg kan er wel om janken echt heb al een paar keer gezegd heb het sl gedaan maar dat telt niet blijkbaar baal echt enorm als ik nu vanavond wat geef en dan opneem zou ik dan wel machtiging krijgen geloven ze het dan wel of is het dan weer telt niet na Een maand pas

6. Flubje

Flubje Niet meer actief

heh? Maar als het met pepti over is dan geef je hem dat toch gewoon?

7. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd dan heeft ie toch geen klachten meer :)

8. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Klopt doe ik ook maar waarom weer provoceren daarbij een pak pepti kost 30 euro doe er nog geen 6 dagen mee heb het nu bijna 2 weken gegeven en vorige week dan een keer koemelk maar moet vanaf vorige week een maand geven dus de eerste week telt sl niet meer ik snap het niet GEB foto s laten zien can uitslag van dikke opgezette rode ogen en van een luier poep met bloed en jd wordt blijk baar niet geloofd ofZo overal hebben ze wat op misschien frustreerd dag nog wel het ergste

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik snap dat het niet leuk is dat je gewn machtiging krijgt, maar ik mag toch hopen dat je je kleintje gewoon pepti geeft als hij het daar beter op doet? Ook als het niet vergoed wordt zou ik dat gewoon voor mijn zoontje kopen hoor! Ik zou blijven proberen om een machtiging te krijgen maar tot die tijd dan maar zelf de pepti kopen.

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mee eens. Als je ziet dat je kleine zich beter voelt door pepti..
    Wij krijgen de medicatie voor mijn zoontjes reflux ook niet vergoed, omdat wij liever geen onderzoek bij hem daarnaar laten doen (werd aangeraden door de ka: best een vervelend onderzoek en de meeste kindjes zijn er met een jaar overheen gegroeid, voor de ka was het overigens duidelijk dat het om reflux ging. Mijn zoontje werd door de medicatie een heel ander kind. Het is dus erg vervelend dat we het niet vergoed krijgen, maar je doet toch alles voor je kindje om ervoor te zorgen dat hij zich beter voelt.
    Als ik jou was, zou ik toch bij de ha of het cb aandringen op een machtiging voor peptivoeding en krijg je deze niet, wat ik vreemd zou vinden, dan hoop ik dat je je kindje wel pepti blijft geven.

Succes!

11. Flubje

Flubje Niet meer actief

Oooh kan het vergoed worden! dat wist ik niet. DAn is miss een idee om een andere huisarts te raadplegen oid. Hier werd totaal niet moeilijk gedaan over mijn eigen kma diagnose :) provoceren mag ik zelf weten wanneer ik dat weer aandurf en ook de nexium voor de reflux mag ik zelf afbouwen (uiteraard alles in overleg).
    Maarja.. ik geef wel bv..

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Wat raar hier alle reflux medicatie gewoon vergoed gekregen. Niet eens bij de kinderarts geweest. Nooit geen cent hoeven te betalen. En hier toch heel wat medicijnen gehad. Nexium ranitadine omeprazol en domperidon.

Deel Deze Pagina