Help, dreumes wil geen drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sgr, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sgr

sgr Lid

11 apr 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraagje.. sinds gister heeft onze dochter ineens heel veel bultjes/rode blaasjes rondom haar mond en bij haar billetjes..wat een beetje uitbreid naar haar benen.
    Gister bij de huisarts geweest en die zegt het is een soort smetten/warmtebultjes en heb hier zalf voor gekregen. Nou wil ze sinds gister ochtend niks drinken..elke keer als de fles in haar mond komt zie je dat t voor haar niet prettig is. Dus droge luiers sindsdien. Verder wel allert. Slaapt niet/eet heeeel weinig/ drinkt niet. Oja en ze had die dag ervoor 39.4 gr koorts.
    Is dit normaal bij warmtebultjes??

2. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    Of het normaal is weet ik niet..maar kan je geen waterijsjes proberen dat verdoofd mss ook een beetje..

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Dat is ook mijn eerste gedachte: waterijsjes geven. En evt op fruit (uit de korlkast) laten sabelen, kauwen, waar veel vocht in zit, zoals watermeloen.

4. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik zou ook waterijsjes proberen en je zou een open bekertje kunnen proberen, die jij dan bij haar mond houdt. Ik weet niet hoe oud ze is, maar misschien wil ze wel wat zacht fruit van een lepeltje eten of wat yoghurt?

Deel Deze Pagina