Hallo, Ik heb een vraagje.. sinds gister heeft onze dochter ineens heel veel bultjes/rode blaasjes rondom haar mond en bij haar billetjes..wat een beetje uitbreid naar haar benen. Gister bij de huisarts geweest en die zegt het is een soort smetten/warmtebultjes en heb hier zalf voor gekregen. Nou wil ze sinds gister ochtend niks drinken..elke keer als de fles in haar mond komt zie je dat t voor haar niet prettig is. Dus droge luiers sindsdien. Verder wel allert. Slaapt niet/eet heeeel weinig/ drinkt niet. Oja en ze had die dag ervoor 39.4 gr koorts. Is dit normaal bij warmtebultjes??
Of het normaal is weet ik niet..maar kan je geen waterijsjes proberen dat verdoofd mss ook een beetje..
Dat is ook mijn eerste gedachte: waterijsjes geven. En evt op fruit (uit de korlkast) laten sabelen, kauwen, waar veel vocht in zit, zoals watermeloen.
Ik zou ook waterijsjes proberen en je zou een open bekertje kunnen proberen, die jij dan bij haar mond houdt. Ik weet niet hoe oud ze is, maar misschien wil ze wel wat zacht fruit van een lepeltje eten of wat yoghurt?