Baby acne

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MiniBakkertje, 8 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniBakkertje

26 aug 2020
    31
    38
    18
    Hi dames,

Onze 3 weken oude baby heeft ontzettende last van baby acne in haar gezichtje. Ik weet dat ze er geen last van heeft en het vanzelf over gaat, maar ik ben toch benieuwd of jullie nog tips hebben en hoelang het bij jullie baby’s duurde voordat het weer weg was.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Bij mijn oudste en jongste ging het af en aan: was weer even weg en kwam dan weer terug. Ik denk dat het met een week of 6-7 (blijvend) weg was.

Bij mijn middelste werd het alsmaar erger, maar hij bleek koemelkallergie te hebben. Dat ging dus pas weg na start dieetvoeding :)

Tips heb ik niet, het hoort er echt bij, gaat in principe vanzelf over.

MiniBakkertje en Mimus vinden dit leuk.
  3. MiniBakkertje

26 aug 2020
    31
    38
    18
    Dank je wel voor je reactie! Ah wat sneu dat hij koemelkallergie bleek te hebben, merkte je dat verder nog aan wat anders? Vindt dat het bij mijn dochter ook steeds erger wordt.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Zeker. Zéér veel huilen (op een krijsende manier, uren per dag), kramp, overstrekken, projectiel spugen, erg onrustig. En daarnaast de eczeem dus, die zelfs tot ín zijn neusgaten en oren zat….

“Gewone” babyacne kan af en toe ook vrij heftig zijn, hoor, hoeft gelukkig niet meteen een allergie te betekenen :)

MiniBakkertje vindt dit leuk.
  5. MiniBakkertje

26 aug 2020
    31
    38
    18
    Ja ik denk dat ze ‘gewone’ babyacne heeft, blijft voor alsnog gelukkig bij een beetje huilen dus lijken mij de ‘gewone’ krampjes ook.
    Dank je wel voor je snelle reactie!

Deel Deze Pagina