Ontlasting vraagje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linn84, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Waar je het als nieuwbakken moeders al niet over hebt op tweede kerstdag :D De ontlasting van de kids...

Mijn nichtje is dus net zo oud als mijn dochter en de ontlasting van die twee verschilt blijkbaar enorm. Van mijn dochter is legergroen en erg dun (soms zelfs zo dun dat het helemaal in de luier is getrokken). Zij krijgt HA voeding van kruidvat met nutriton erdoor. Van mijn nichtje is het okergeel en wat steviger. Geen keutels, maar wel echt poep zeg maar. Zij krijgt standaard voeding van kruidvat, ook met nutriton.

Is het gek dat het zo verschilt?? M'n zus had vaker kindjes met de gele poep gezien/ van gehoord maar nog nooit dat groene wat ons meisje heeft... Moet ik me zorgen maken of...?

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Dat komt volgens mij door de HA voeding, die geeft groene stinkpoep!!

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik vroeg het me laatst ook af, ik geef mn dochter HA voeding van de Nutrilon en dan Nutriton erdoor en het is de laatste 4 dagen groen zoals je beschrijft, en dan weer een paar dagen die gele kleur die je beschrijft. Ik snap niet waarom dat zo verschilt? Ze lijkt er geen last van te hebben.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    HA kan idd groene poep geven en kan dunner zijn omdat het lichter verteerbaar is dat werd mij verteld door het consultatieburo.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    mij is verteld (en uit ervaring) dat groene poep wordt veroorzaakt door melksuiker. Blijkbaar zit in HA meer melksuiker.
    Zolang je dochter niet heel veel krampjes heeft zou ik me er geen zorgen om maken. Heeft ze het wel dan kan het zijn dat ze teveel melksuikers binnen krijgt.

Deel Deze Pagina