idee fout kostuum hawaii party

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sassie25, Jul 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Misschien heeft er iemand een leuk idee?

De broer van mn vriend geeft binnenkort een fout feest in hawaii styl en nu ben ik op zoek naar inspiratie voor onze baby en peuter.

Groetjes sassie

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Ik zou voor je knul bij de Prénatal iets met vrolijke kleurtjes uitzoeken. Is nu allemaal in de aanbieding. Stoere kleding met bijvoorbeeld een surfplank erop. Stoere kuif, zonnebril op, teenslippertjes. En natuurlijk een Hawaï slinger om zijn nek (hij is de peuter toch?).

Voor je baby zou ik ook vrolijke kleurtjes kiezen. Kort rokje. Je kan nog niet zo heel veel denk ik.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Precies zoiets denk ik. Misschien waterschoentjes ipv slippertjes. Mijn zoons zouden hun nek breken op slippers.

En voor je meisje zo'n bikini met roezeltjes (of zwempakje). Maar als het fout moet zou ik voor een bikini-tje gaan.

4. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Je hebt weleens van die soort zwembroekjes met hawaiprintjes en een blouse erbij met zo'n printje. Misschien een soort zonnehoedje of stoer strohoedje, zonnebril erbij. Zwembandjes voor de grap bij binnenkomst ofzo en idd zo'n bloemenketting.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Aan wat jullie schrijven zat ik indd ook al te denken maar dacht missch is er iemand die nog een origineler idee heeft. Het is natuurlijk wel leuk als ze er leuk en in de styl uitzien :)

Share This Page