Heeft er iemand anders ook zo een last van de spuit luiers ineens? onze zoontje is bijna 2 weken oud en kreeg vanmiddag ineens echt erg spuit luiers. BEgon net na een flesje drinken, ik vind het zo zielig voor hem. Ik zat te denken wat ik gister opgegeten heb misschien lag het daar aan. IK was zijn eerst luier aan het verschonen en tijdens het verschonen begon er nog een spuitpoep uit te komen en zat hij weer helemaal onder en ikzelf ook. Wij doen het nu elke keer met hydrofielluier over ons heen zodat we niet helemaal onder komen te ziten. Heeft iemand wat tipjes daarvoor? Ik vind het zo erg voor hem, zo een kleine ventje, en hij schrikt ervan elke keer.
Sylvano (wel wat ouder ) heeft het altijd met warm weer vreselijk! Maar er heerst ook buikgriep. Denk even in de gaten houden ivm uitdroging
Lol onze kleine meid had vorige week eerst de kraamverzorgster te pakken en paar dagen later mijn man. Volgens de kraamverzorgster gebeurde het wel vaker bij bv, dan gaat de luier af billen koud en huppakee, zeker als je wil temperaturen moet je extra opletten
Hier met bv ook spuitluiers elke luier !!!! Met combi fv/bv werd het minder vaak (2x per dag) En met fv alleen gewone/harde ontlasting. Volgens mij hoort het bij bv
ah oke dankjewel! Ik heb ze nu wel onder de hand nu haha, ik was aan de beurt gister en mijn man vandaag haha! maakt het verschonn wat meer grappig voor de kleine man! Ook vind hij het leuk om over zich heen te plassen, dat is ook irritant, elke keer een schone romper als papa hem verschoont haha
Met warm weer had ons meisje 7 weken het ook. Heb ors gehaald bij appotheek zodat ze toch zout en suikers binnen krijgen en niet uitdrogen!