Hallo! Ik heb een super lief zoontje van 17 dagen oud.. Ik geef hem borstvoeding Hij had al gauw het dag en nacht ritme door en valt rond 10 uur bij de laatste voeding in slaap en word rond 4 a 5 uur pas wakker voor de volgende voeding, hierna rond 7 uur en daarna rond 9.. Is het normaal bij deze leeftijd al zo lang door te slapen voor een baby? Overdags zit er verder tussen de 2 3 of 4 uur tussen Nu ligt hij ook te slapen vanaf 1 uur en ik vind dit nu toch ook wel erg lang ik maak me een beetje zorgen of dit wel goed Als hij wakker is heeft hij wel vaak last van krampjes zou hij zo moe zijn van de pijn en t huilen dat hij zolang doorslaapt? Liefs Valerie
Hoi, Wanneer je kindje in de ochtend weer vaker op elkaar komt, kan het inderdaad zo voorkomen dat kindjes in de nacht lagner doorslapen. Dat gezegd hebbende: je kindje is nog erg jong het ritme kan nog aan alle kanten veranderen. Hoe is het met groei, plas en poep? Als dat goed is, ga er van uit dat het goed gaat en ze zelf weet wanneer ze zich moet melden. Bij twijfel kun je haar gewoon oppakken en in slaap aanleggen. Sommige kindjes drinken instinctief !