baby 3 maanden en nu al van 7tot 7 doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamaSylvia1975, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Natuurlijk helemaal geweldig voor ons, zeker omdat we vaak erg vroeg naar bed gaan (dit ivm vroeg opstaan van man)
    Maar nu kreeg ik gisteren van iemand de vraag of dat al wel mocht.
    Overdag krijg S om de 4 uur bijna 200cc te drinken soms zit er 3 uur tussen, maar dan drinkt hij wel minder.
    Hij komt ongeveer aan zo'n 900cc per dag.
    Wat mij nog bijligt van toen met de twin, dat een kindje niet meer dat 1000cc mag hebben.

Dus volgens mij is het doorslapen niet erg, hoe kijken jullie hier tegen aan?

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    O k, dit hoor hier niet, maar in de rubriek van baby's en dreumes!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb hem voor je verplaatst :)

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik ga altijd uit van het kind zelf, mits ze gezond zijn natuurlijk. Daarom zou ik het zo laten, je kind regelt het zelf dus zal het goed zijn. Bovendien komt er genoeg voeding binnen dus geen reden om hem wakker te maken lijkt me.

Geniet er maar van, hier sliep mijn dochter ook klokje rond op die leeftijd. Ze heeft dit ook niet meer veranderd en slaapt nog steeds goed.

5. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kindje sliep ook met acht weken twaalf uur achter elkaar in de nacht en kreeg toen nog maar vier voedingen, ik voed op verzoek.
    In overleg met het cb was het prima, ze groeide goed en was tussendoor overdag heel alert en echt wakker. Wakker maken had bij ons echt geen zin, was 's nachts niet wakker te krijgen....we zijn er toen maar van gaan genieten....;) de avond voor ons zelf en geen gebroken nachten.
    Maar ik kan me wel voorstellen dat je het even met je cb overlegt?

6. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier twee kinderen waarvan de oudste met 12 weken klokje rond sliep en de jongste met 11 weken. Wij hebben dat gewoon laten gaan.....

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier sliep de middelste met 2 maanden van 20:00 tot 07:30 dus volgens mij mag het gewoon hoor

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier sliep mijn dochter met 12 weken opeens ook klokje rond, en zat ze op 6 voedingen per 24 uur.

9. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hier ook al een doorslaper met 10 weken.
    Lekker van genieten. ;)

10. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Lekker geniet ervan! Wij hebben ook een hele makkelijke slaper die met 7 weken al klokje rond sliep.
    Dit is ook zo gebleven, ze slaapt makkelijk en overal zelfs nu ze bijna twee is.

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier sliep ze ook met 3 maanden klokje rond. Sinds een paar dagen komt ze wel weer zelf voor een late voeding. Wisten ook niet of we het zo mochten laten maar de arts van het cb en lactatiekundige zeiden dat we het zo konden laten (bang dat ze te lang geen voeding zou krijgen of dat mijn productie zou dippen, groeide verder als kool en clusterde wel in de avond in het begin).

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hier sliep ze ook al snel het klokje rond (13 weken). Avondfles om 19.00 uur en ochtendfles om +/-half 8. Was zelfs advies van CB, omdat we haar voor de fles van 22.00 uur wakker moesten maken en ze er geen behoefte aan leek te hebben.

Deel Deze Pagina