Het is weer mooi weer. Wat kan ik voor buitenspeelgoed voor mijn dreumes dochter( 15maand) in de tuin zetten. Wat hebben/ hadden jullie?
Een lage glijbaan, een zandbak, gras, een speelhuis, een kleed op het gras met los speelgoed, een schommel voor baby's.
Oh ja en een zwembad en ik wil nog een waterspeeltafel. Ik ga losss haha ik beleef mijn kindertijd helemaal opnieuw .
We hebben vorige week een loop auto gekregen. Die wordt ook erg veel gebruikt. Tanks voor de tips. Toch ff naar de ikea deze week.
Een zandbak is hier favo. En de jongste heeft een loopscooter deze blijft uit zichzelf gewoon staan. Nou die is echt geweldig! Ze raced er de hele tijd op rond. Buiten en binnen.
We hebben een glijbaan en een zandbak en zet ook z'n loopauto buiten of leg een kleed neer met wat speelgoed, z'n schommel moet ook nog in de deuropening van de buitendeur komen te hangen...wil ook nog zo'n waterspeeltafel en als het echt warm wordt zetten we het grote zwembad neer. Denk dat we de zomer wel doorkomen
Zandbak, zwembadje, watertafel, babyschommel, wipdingetje misschien. Glijbaan lijkt me nog wat vroeg aangezien ze daar zelf nog niet op en af kunnen.
Wij zullen tzt ook een klein glijbaantje in de tuin plaatsen. Maar een zandbak...? Eten ze op die leeftijd het zand niet gewoon op? Ik moet er nu nog niet aan denken om dochterlief in een zandbak te plaatsen, die heeft ze binnen de kortste keren leeg.
Eigenlijk binnenspeelgoed, maar een oude fisher price activity tafel bij de kringloop op de kop getikt. Groot succes! Kleine kan er mooi bij staan (kan ze net) en ze heeft wat te doen. Hi hi, kruipt ze ook niet de hele tuin rond!
Vandaag bij de Trekpleister zo'n waterbaan voor bootjes gekocht (kleine variant / 6,99). Ook hebben wij een zandbak. Ze gaat de zomer wel doorkomen zo!
Zandbak, bowlingsetje, driewileler, loopauto, bal en dat was het.. Bezem vindt hij eigenlijk nog het leukst.
Hier zo'n vouw tent, die heel makkelijk uit te klappen is, maar je krijgt hem met geen mogelijkheid meer ingeklapt.......maar de dames hebben een hoop lol met dat gekke ding!
Konijnen. Hebben ook een glijbaan staan. Die vind ze erg leuk maar daar kan ze idd nog niet zelf op. (maar dat duurt niet lang meer) Hebben ook 7 konijnen en die zijn echt favoriet. (zitten in een ren) Bij de gastouder heeft ze ook een zandbak. Ook erg leuk. En natuurlijk eten ze wat zand maar veel 'nee' zeggen en ze weten het echt wel. (buiten het feit dat het echt niet lekker is, zeker als ze daarna effe niet mogen drinken)
Hier idd een lage glijbaan, zandbak, loopauto (tractor), en een schepje, emmer, hark en het grote succes hier een gieter (helaas moet ik die dan iedere minuut opnieuw vullen met water). Maar ook de tuinslang met sproeikop (die je zelf kunt indrukken en hij spuit) is een succes, helaas moet je zelf dan ook oppassen dat je niet nat wordt. Ow ja, en de bal daar speelt hij ook mee. En bij de buren vind hij de trampoline leuk!
Die is ook leuk ja! Maar ik heb laatst bij het Kruidvat een tent met tunnel gekocht (de tunnel is los te gebruiken) voor 9,95! Misschien hebben ze die nog? Hier een groot succes! Verder hebben wij een watertafel voor als het mooi weer wordt, zijn loopautootje, een bal en een emmertje en doe ook wat binnen speelgoed naar buiten! Maar meneer vind het nu leuker om alles op te eten en naar toe te lopen als echt te spelen, dus ik hou mijn hart nog even vast!!