hey meiden wou jullie ff me taartshowen althans wat op de bovenkant komt heb hem bij de hema besteld.....
Oh, ziet er leuk uit. Ben benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet. Maak daar ook nog even een foto van en plaats die hier....
Ja maak ik morgenochtend gelijk ff als me man hem heeft gehaald....(ps ik ontwerp ze ook voor mensen)
Ik kom hier morgen ook even naar de echte taart kijken, maar volgens mij is die hartstikke gaaf. Verder wil ik je alvast een hele leuke dag wensen en geniet maar lekker van je blije mannetje, want dat zal hij wel zijn met al die aandacht speciaal voor hem
ziet er heel erg leuk uit zeg! mooi mannetje heb je. Ga ervan genieten morgen. een bijzondere dag! gefeliciteerd alvast
leuke taart zeg!! Ben benieuwd hoe er in het echt uitziet. Ik krijg honger ervan hema taarten zijn zo lekker haha
Ten eerste alvast van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag, weer een hele mijlpaal. Enne een hele leuke taart zeg, bijna zonde om aan te snijden.
Ik vind het wel mooi alleen ben ik niet zo van de fotos op een taart. Dat "mag" bij ons in de familie niet zeg maar.