heel erg reflux

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door mikky1982, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik weet het echt niet meer! Mijn dochter van 10 weken geeft heel de dag door voeding terug. Som veel soms een mondje. Ze heeft al medicatie ( zantac ) van het ziekenhuis en we lopen met haar bij een oteopaat. Niets lijkt te helpen. Ze slikt de hele dag, kan absoluut niet plat liggen. Slaapt dus weinig. En wij dus ook. Alleen in de maxicosi of op schoot. Maar dat is weer niet goed voor haar rug zeggen ze. Ze krijgt 5 x 150 Friso standaard. Gewicht 4380. Is er een andere voeding die beter zal zijn? Alles al geprobeerd zoals bedje omhoog, rechtop houden, johannesbroodpitmeel enz enz. Is hypoalergene voeding misschien een optie??? Ik durf niet alles zomaar te proberen. Zitten hier wel alle voedingsstoffen in zie die ze nofdig heeft?

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi!

Wat vervelend dat je dochtertje zoveel last heeft en veel spuugt! Heeft ze naast dat spugen nog meer klachten? Je zegt dat johannesbroodpitmeel niet goed heeft geholpen?

Als er naast het spugen nog meer klachten zijn, dan heb je kans dat er sprake is van een koemelkeiwitallergie. Dan zou je over moeten stappen naar Frisopep. Hypo-allergene voeding werkt preventief en zal waarschijnlijk niet voldoende helpen. Frisopep is een voeding om koemelkeiwitallergie te behandelen. Na 2-4 weken zouden klachten zichtbaar verminderd moeten zijn. Voordat je overstapt, is het goed om dit met een arts te bespreken. Hij/zij kan voor de vergoeding zorgen.

Groetjes Linda

Deel Deze Pagina